Návrh a administrace Windows a Linux systémů (60 - 80.000 Kč)

Hledáme Admina, který si poradí i s lidmi a nebojí se komunikovat. Rozjíždíme nové projekty a potřebujeme někoho se bude starat o technologie a bude komunikovat s zákazníky o jejich vizi a strategiích. * Návrh a implementace postupů * řešení provozních požadavků * udržovat spravované technologie * provádět optimalizace a migrace u projektů * konzultovat rozvojový plán

POŽADUJEME:

  • znalost síťařiny * správa Windows a Unix Serveru * znalost VMware, Hyper-V * Cloudové prostředí Azure a Office 365 * samostatnost a zodpovědnost za svěřené úkoly

NABÍZÍME:

  • finanční bonusy * flexibilní pracovní doba * Home office * 5 týdnů dovolené * placené volno * multisport karta

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

logo

Firma: Jobs Contact Personal, s.r.o.

Kontakt: Petr Dvořák

Telefon: 00420720051969

Kód: 151862

Místo práce: Hlavní město Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.