Zajímá Vás svět financí a realit? Chcete se seznámit s bankovním a realitním prostředím? Stereotyp v práci není Vaším snem? Máte zájem o svůj osobní rozvoj a chuť se mu aktivně věnovat? To vše včetně skvělého týmu kolegů na pracovišti Vám nabízí náš obchodní tým v Praze. Zde nám pomůžete vyřizovat a zajišťovat servis a péči o naše stávající klienty a zároveň úspěšně rozšiřovat jejich řady. Co přesně bude Vaším úkolem?
- Pravidelná komunikace se stávajícími klienty za účelem aktualizace a rozšíření jejich portfolia o naše další služby
- Příprava podkladů pro jednání s klienty
- Komunikace s obchodními partnery a úřady (banky, pojišťovny, stavební úřady,…)
- Akvizice nových klientů
- Zajišťování realitních obchodů (náběr, inzerce, prohlídky, realizace,…)
- Komunikace se zájemci o koupi nemovitosti
Co k tomu potřebujete?
- Profesionální komunikační dovednosti
- Spolehlivost, důvěryhodnost, loajalita, tah na branku, fair play, vytrvalost
- Chuť učit se neustále novým věcem a pracovat na sobě
- Schopnost táhnout za jeden provaz
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Řidičský průkaz skup. B
Co nabízíme?
- Prověřený systém práce s možností rozvoje vlastního podnikání
- Unikátní IT systémy podpory prodeje
- Certifikace a vzdělání v rámci zaškolení (financováno firmou)
- Příspěvek na automobil, asistenta / asistentku, kancelář
- Firemní dovolené, teambuildingy, firemní kouč, společenské akce
- Transparentní, dosažitelný a spravedlivý řád pro kariéru a odměňování
- Klientský kmen po zapracování
Výhodou bude jestliže:
- jste odolný/á vůči stresu, důsledný/á při řešení zadaných úkolů,
- budete s námi tvořit organickou součást týmu a dobře zapadnete do naší příjemné atmosféry,
- Vám není cizí práce v menším týmu a máte svoji práci i koníčkem.
Koho se těšíme přivítat mezi nás?
Kolegu/gyni s pozitivním přístupem k životu, k práci, lidem, s chutí prezentovat úspěšnou, stabilní a perspektivní firmu. Kolegu/gyni se zájmem o navázání kvalitní a dlouhodobé spolupráce
Co vám můžeme nabídnout?
Uplatnění ve firmě, která je ekonomicky stabilním subjektem v ČR s rodinným přístupem ke svým kolegům. Práci, v rámci které si budete moci rozvíjet své dovednosti a zkušenosti. Zodpovědnou a smysluplnou práci s viditelnými výsledky. Ohodnocení odpovídající zkušenostem, schopnostem a obchodním výsledkům. Funkční a zkušený tým kolegů s mnohaletou úspěšnou praxí ve velmi příjemném prostředí. Nesvazování nesmyslnými pravidly korporátu. Svobodu dle míry zodpovědnosti a spolehlivosti.
Informace o pozici
Společnost Broker Consulting, a.s.
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Benefity: Provize z prodeje, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Profesní/osobní kouč
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ), jiné
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou