Obchodní Asistent/ka

Jsme jednou z největších poradenských společností na českém i slovenském trhu, která dokázala efektivně propojit dva prestižní obory s vysokým potenciálem - finance a reality. Od roku 1998 jsme získali na českém trhu důvěru více než 640 000 klientů.


Zajímá Vás svět financí a realit? Chcete se seznámit s bankovním a realitním prostředím? Stereotyp v práci není Vaším snem? Máte zájem o svůj osobní rozvoj a chuť se mu aktivně věnovat? To vše včetně skvělého týmu kolegů na pracovišti Vám nabízí náš obchodní tým v Praze. Zde nám pomůžete vyřizovat a zajišťovat servis a péči o naše stávající klienty a zároveň úspěšně rozšiřovat jejich řady. Co přesně bude Vaším úkolem?

  • Pravidelná komunikace se stávajícími klienty za účelem aktualizace a rozšíření jejich portfolia o naše další služby
  • Příprava podkladů pro jednání s klienty
  • Komunikace s obchodními partnery a úřady (banky, pojišťovny, stavební úřady,…)
  • Akvizice nových klientů
  • Zajišťování realitních obchodů (náběr, inzerce, prohlídky, realizace,…)
  • Komunikace se zájemci o koupi nemovitosti

Co k tomu potřebujete?

  • Profesionální komunikační dovednosti
  • Spolehlivost, důvěryhodnost, loajalita, tah na branku, fair play, vytrvalost
  • Chuť učit se neustále novým věcem a pracovat na sobě
  • Schopnost táhnout za jeden provaz
  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Řidičský průkaz skup. B

Co nabízíme?

  • Prověřený systém práce s možností rozvoje vlastního podnikání
  • Unikátní IT systémy podpory prodeje
  • Certifikace a vzdělání v rámci zaškolení (financováno firmou)
  • Příspěvek na automobil, asistenta / asistentku, kancelář
  • Firemní dovolené, teambuildingy, firemní kouč, společenské akce
  • Transparentní, dosažitelný a spravedlivý řád pro kariéru a odměňování
  • Klientský kmen po zapracování

Výhodou bude jestliže:

  • jste odolný/á vůči stresu, důsledný/á při řešení zadaných úkolů,
  • budete s námi tvořit organickou součást týmu a dobře zapadnete do naší příjemné atmosféry,
  • Vám není cizí práce v menším týmu a máte svoji práci i koníčkem.

Koho se těšíme přivítat mezi nás?

Kolegu/gyni s pozitivním přístupem k životu, k práci, lidem, s chutí prezentovat úspěšnou, stabilní a perspektivní firmu. Kolegu/gyni se zájmem o navázání kvalitní a dlouhodobé spolupráce

Co vám můžeme nabídnout?

Uplatnění ve firmě, která je ekonomicky stabilním subjektem v ČR s rodinným přístupem ke svým kolegům. Práci, v rámci které si budete moci rozvíjet své dovednosti a zkušenosti. Zodpovědnou a smysluplnou práci s viditelnými výsledky. Ohodnocení odpovídající zkušenostem, schopnostem a obchodním výsledkům. Funkční a zkušený tým kolegů s mnohaletou úspěšnou praxí ve velmi příjemném prostředí. Nesvazování nesmyslnými pravidly korporátu. Svobodu dle míry zodpovědnosti a spolehlivosti.

Informace o pozici

Společnost Broker Consulting, a.s.

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky: Angličtina (Základní)

Benefity: Provize z prodeje, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Profesní/osobní kouč

Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ), jiné

Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

logo

Firma: Emil Malý

Kontakt: Šárka Malá
Na Zlatě 2835/1
15800 Praha 5

Telefon: 731538447
731538447

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr, vedlejší pracovní poměr, práce z domu, nebo žl

Poznámka: vhodné pro absolventy

Plat: 30000 - 50000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.