SAITECH s.r.o. hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pracovní pozici
"Obchodní referent / ka“
Pojďte s námi rozvíjet moderní projekty v oblasti digitalizace výroby. Naše společnost poskytuje služby pro více jak 600 průmyslových zákazníků. Patříme k předním specializovaným dodavatelům na trhu, s vlastním vývojovým týmem a unikátními produkty.
Co budete mít na starost:
- komunikaci s našimi zákazníky
- samostatnou přípravu nabídek
- zpracování obchodní agendy
- organizační podporu obchodníků
- práci s firemním CRM
Jaké znalosti a dovednosti od Vás očekáváme?
- ukončené SŠ vzdělání, případně VŠ
- zkušenosti v oblasti zpracování a přípravy účetních dokladů, skladové evidence
- zkušenosti s prací v Informačním systému
- chuť pracovat v moderním a dynamickém oboru- samostatnost a pečlivý přístup
- organizační schopnosti
- řidičský průkaz sk. B
Kromě toho Vám můžeme slíbit:
- 5 týdnů dovolené
- 2 sick day
- Příspěvek na dovolenou, dotaci na stravování
- Příspěvek na sport, kulturu, volný čas,
- Moderní pracovní prostředí, občerstvení na pracovišti
- Vzdělávací kurzy, školení
- Firemní společenské a sportovní akce, teambuildingové výjezdy
- Odpovídající technické vybavení, notebook, mobilní telefon, atd.
Na co nezapomínáme:
Snažíme se budovat přátelskou firemní kulturu, postavenou na důvěře a spolupráci. Postaráme se o Váš profesní a kariérní růst.
Sídlíme cca. 3 km od Litoměřic, v moderně vybavených kancelářských prostorech s veškerým zázemím.
V případě zájmu zasílejte prosím Vaše profesní životopisy na e-mail: kariera@saitech.cz
SAITECH s.r.o.,
Havlíčkova 125,
411 55 Terezín,
tel.: 416 782 226