Obchodní referent s angličtinou

Vaším hlavním úkolem bude zadávání informací, které zjistíte od zákazníků do interního systému. S klienty budete komunikovat jejich požadavky, ty konzultovat s obchodním, vývojovým a výrobním oddělením a následně s nimi řešit realizaci jednotlivých zakázek. Následně budete sledovat výsledky, vyhodnocovat spolu se zákazníkem jeho spokojenost a řešit případné změny či reklamace.

POŽADUJEME

Naprosto klíčové jsou dobré komunikační dovednosti, ale také vysoká úroveň pečlivosti.

Jelikož máme i zahraniční klienty, neobejdete se u této pozice bez komunikativní angličtiny.

Do budoucna také počítáme s tím, že se občas podíváte ke klientům, k čemuž bude výhodou vlastnit řidičský průkaz.

NABÍZÍME

Velmi dobré finanční ohodnocení a smlouvu na dobu neurčitou.

Týden dovolené navíc, ať si během roku máte čas pořádně odpočinout.

Firemní kurzy a školení pro podporu osobního i profesního růstu.

Stravování v areálu firmy, na které Vám přispějeme.

Další finanční benefity – příspěvky, slevy, odměny.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

logo

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Michaela Rojíková
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1

Telefon: +420 734 173 421
+420 734 173 421

Kód: 59817

Místo práce: Břeclav

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.