Pro našeho klienta významnou českou obchodní společnost se sídlem v Praze 4, hledáme vhodné uchazeče/čky.
Požadujeme: SŠ – obchod, ekonomika, zkušenosti a praxi v obchodní problematice ( nákup, prodej, zákaznický servis, servisní služby apod. ), min. 3 roky, znalost příslušné administrativy, dobrou znalost AJ slovem i písmem (pro jednání se zahraničními dodavateli), dobrou znalost práce s PC MS Office, velmi dobré prezentační a organizační schopnosti, obchodní dovednosti, samostatnost, spolehlivost, ochotu učit se nové věci, zájem o obchod a práci se zákazníkem.
Vaším hlavním úkolem bude: jednání s dodavateli i s klienty, odpovědnost za evidenci, příjem (fax, e-mail, telefon) a zpracování objednávek, zajištění přepravy zboží, příprava ceníků, správa a aktualizace zákaznické databáze, zpracování příslušné obchodní administrativy, řešení reklamací.
Nabízíme: perspektivní samostatnou práci a zázemí v prosperující společnosti, možnost seberealizace a profesního rozvoje, dobré platové ohodnocení, využití jazykových znalostí, zaměstnanecké výhody a bonusy (služební vůz, mobilní telefon), nástup ihned. R.č.: 201806