Odborný referent v Oddělení registračním, Sekce ÚP Brno IV

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:

- kontakt s veřejností na podatelně územního pracoviště

- výkon správy daní včetně evidenčního zpracování učiněných podání a jejich vypravování.

- výkon správy daní ve spisovnách, vedení spisů a jejich přípravu pro archivaci a skartaci.

Požadujeme:

- středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou

- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost

Co Vám nabízíme:

- pružná pracovní doba

- 25 dní dovolené

- 5 dní indispozičního volna

- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí

- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům

- příspěvek na stravování

- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie)

- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních

- letní tábor pro děti zaměstnanců

- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky

- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven

Platové podmínky:

- platový tarif v rozmezí od 20 130 Kč do 29 520 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

- osobní příplatek po zapracování od 2 952 Kč do 4 428 Kč

- zvláštní příplatek 2 100 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.

- možnost výkonnostních a cílových odměn

- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9829437

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 16.9.2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Jihomoravský kraj, náměstí Svobody 4, 602 00 Brno, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu (podatelna3000@fs.mfcr.cz) nebo prostřednictvím datové sítě do datové schránky (qdhny4c).

logo

Firma: Generální finanční ředitelství

Kontakt: Renáta Hanušová

Telefon: 542192821

Kód: 300648

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.