Odborný referent/vrchní referent v Odd.kontrolním, ÚzP Brno - venkov, FÚ pro JMK

Služba zahrnuje zejména:

Zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění

- správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole daně z přidané hodnoty (SM č. 300763), či daně z příjmu právnických osob (SM č. 300743)

- provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů

- provádění vyhledávací činnosti dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů,

- vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí

Požadujeme:

• střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání

• bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost

Platové podmínky:

• platový tarif v rozmezí od 21 710 Kč do 31 820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

• osobní příplatek v rozmezí od 3 182 Kč do 4 773 Kč,

• zvláštní příplatek 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

• možnost výkonnostních a cílových odměn,

• Saldo plus (možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci).

Co Vám nabízíme:

• stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,

• 5 týdnů dovolené + 5 sick days

• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí

• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům

• pružná služební doba

• příspěvek na stravování

• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance

• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních

• letní tábor pro děti zaměstnanců

• víceúčelová karta MultiSport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky

• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů

• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven

• vzdělávací program

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni?typSluzba=1&typPrace=0&urad=3000&misto=BRNO&filter=1#prace-seznam

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 15. ledna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu.

Předpokládaným dnem nástupu je 17. 2. 2025.

logo

Firma: Generální finanční ředitelství

Kontakt: Renáta Hanušová

Telefon: 542192821

Kód: 300743, 300763

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.