Odborný referent/vrchní referent v Odd. vyměřovacím ÚzP ve Vsetíně FÚ pro ZLK

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:

- zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění. Jedná se o tyto činnosti:

- zpracování daňových přiznání (daň z příjmů fyzických osob, DPH, paušální daň, daň ze závislé činnosti),

- komunikaci s daňovými subjekty,

- zpracování úřední korespondence,

- práci s nedoplatky daní, v rozsahu své působnosti vydávání rozhodnutí při správě daní,

- vyřizování opravných a dozorčích prostředků, vyřizování žádostí o prominutí příslušenství daně a provádění vyhledávací činnosti a místních šetření

Požadujeme:

• střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání

• bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost

Platové podmínky:

• platový tarif v rozmezí od 21 710 Kč do 31 820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

• osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 1 591 Kč do 4 773 Kč

• zvláštní příplatek ve výši 2 150 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

• možnost výkonnostních a cílových odměn,

• Saldo plus (možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci).

Co Vám nabízíme:

• stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,

• 5 týdnů dovolené + 5 sick days

• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí

• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům

• pružná služební doba

• příspěvek na stravování

• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance

• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních

• letní tábor pro děti zaměstnanců

• víceúčelová karta MultiSport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky

• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů

• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven

• vzdělávací program

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9878795

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 3. ledna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu.

Předpokládaným dnem nástupu je 1. 2. 2025.

logo

Firma: Generální finanční ředitelství

Kontakt: Renáta Hanušová

Telefon: 542192821

Kód: 330730

Místo práce: Vsetín

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.