Služba zahrnuje zejména zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění.
Jedná se o tyto činnosti:
- provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPH),
- komunikaci s daňovými subjekty,
- vyhledávací a analytickou činnost,
- vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj
Požadujeme:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilos
tCo Vám nabízíme:
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
Platové podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 21710 Kč do 31820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- osobní příplatek po zapracování od 2171 Kč do 3256 Kč
- zvláštní příplatek 3800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.
- možnost výkonnostních a cílových odměn
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9829323
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 17.9.2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Jihomoravský kraj, náměstí Svobody 4, 602 00 Brno, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu (podatelna3000@fs.mfcr.cz) nebo prostřednictvím datové sítě do datové schránky (qdhny4c).