Místo výkonu služby Praha.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.
Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. prosinec 2024.
Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- zabezpečování spisové agendy,
- administrativní a podpůrnou činnost,
- zajišťování materiálně-technického zabezpečení,
- přípravu podkladů pro zpracování personální agendy.
- zajišťování autoprovozu.
Platové a další podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 21 710 Kč do 31 820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- osobní příplatek v rozmezí od 3 182 Kč do 4 773 Kč,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 13. listopadu 2023, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Středočeský kraj, Na Pankráci 1685/17,19, 140 21 Praha 4,
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
- v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna2100@fs.mfcr.cz, nebo
- do datové schránky ID: 6sxny3p.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 210149 - odborný referent / vrchní referent Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení“.
Více informací vč. formulářů požadovaných příloh naleznete zde: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9843407
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Odměna: 24 892 – 36 593 Kč / měsíc