HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku

Pro našeho klienta, společnost poskytující profesionální servis pronájmu vratných bedýnek pro zeleninu, ovoce či masné výrobky, hledáme nového kolegu na pozici HR Officer/ Administrator.

Vaše náplň práce:

Smyslem Vaší práce bude podpora HR týmu v rámci realizace, rozvoje a vedení oblasti lidských zdrojů přiděleného regionu, a to v oblastech:

HR administrativa

  • Vedení HR administrativy dle legislativních požadavků a interních předpisů
  • Řešení každodenních dotazů v HR oblasti ze strany zaměstnanců
  • Zodpovědnost za aktualizaci a přenos HR dat a zaměstnaneckých složek, pravidelný reporting
  • Komunikace s externími zpracovateli mezd
  • Práce s interními systémy firmy

Recruitment

  • Zajištění efektivního náboru nových zaměstnanců blue collar pozic: inzerce, vedení pohovorů, spolupráce s externími PA, administrativní agenda a efektivní předávání informací

HR marketing a aktivity pro zaměstnance

  • Plánování a organizace interních HR a marketingových aktivit a správná reprezentace firmy
  • Další aktivity při podpoře firemní značky v rámci interní či externí prezentace

Očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Předchozí praxi v oblasti HR, příp. administrativy
  • Základní přehled v zákoníku práce
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (interní komunikace se zahraničními kolegy)
  • Dobrá znalost práce s MS Office (zejména Excel na úrovni kontingenčních tabulek – reporting)
  • Dobré komunikační schopnosti, vstřícné jednání a schopnost naslouchat
  • Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
  • Aktivní přístup k zadaným úkolům, selský rozum
  • Velmi dobré organizační schopnosti a schopnost určit si priority

Nabízíme:

  • Práci ve stabilní společnosti, která se zasazuje za snižování emisí CO2 a redukci používání jednorázových obalů
  • Podporu od zkušeného kolegy
  • Práci na HPP, full-time, možnost i zkráceného úvazku (minimálně 20 hod./týden)
  • Smlouvu na dobu určitou 2 roky
  • Po zkušební době 12 000 Kč/rok v benefitním systému Cafeterie (sami si zvolíte, zda chcete příspěvek na sport, dovolenou, zdraví, vzdělávání nebo penzijní spoření)
  • Příspěvek na dopravu 2 000 Kč/měsíc + dálniční známka
  • 5 týdnů dovolené
  • Po zapracování možnost částečné práce z domova
  • Pružnou pracovní dobu s pevnou částí 10:00 – 14:00 hod.
  • Stravenky 150 Kč
  • Zvýhodněné zaměstnanecké tarify od Vodafone i pro členy domácnosti
  • Firemní party a akce
  • Výkon práce: Praha - Prosek (zajištěné parkování)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Požadované vzdělání

  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadovaný jazyk a jeho úroveň

  • Angličtina - Středně pokročilá

logo

Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Kód: 2000416486

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.