Office manager/-ka #2423 (40 - 45.000 Kč)

Chceš být pravou rukou pro vedení společnosti QPAG a mít na starosti agendu, kde každý den přináší nové výzvy? Aktuálně budeš dělat podporu prioritně pro majitele Tomáše Pavlíka. Pokud jsi proaktivní/á, dokážeš si poradit s různými úkoly a udržuješ věci v perfektním chodu, hledáme právě tebe! Poznej svého šéfa: Brand video QPAG (https://www.youtube.com/watch?v=J2fq4b5jU4Q)* Zajistíš hladký průběh schůzek, meetingů a projektů – prostě všeho důležitého * Budeš tváří firmy – v kontaktu s týmem QPAG, partnery i klienty. Vždy profesionálně, vždy s úsměvem * Předvídáš potřeby a řešíš úkoly dřív, než si o ně někdo řekne * Pomůžeš vedení firmy mít vše pod kontrolou a být o krok napřed * Administrativa, objednávání potřeb, organizace akcí, správa firemní pošty – zkrátka vše, co dělá z kanceláře příjemné místo k práci

POŽADUJEME:

  • Perfektní organizační schopnosti – Umíš si udělat pořádek v záležitostech a zvládáš různé úkoly najednou * Samostatnost a iniciativa – Rádi bychom někoho, kdo přichází s vlastními nápady, zjednodušuje věci a nebojí se přijmout odpovědnost * Komunikační dovednosti – Dokážeš jasně a srozumitelně komunikovat a vyřešit i náročné situace s klidem a profesionalitou * Diskrétnost a loajalitu – Umíš se chovat s ohledem na citlivé informace a vždy jednáš ve prospěch týmu * Práce s PC a moderními aplikacemi: MS Excel, PowerPoint, a pokud používáš AI, je to velké plus

NABÍZÍME:

  • Moderní kanceláře v designovém centru Kaštanová v Brně * Růst spolu s námi – jak se budeš rozvíjet ty, bude růst i naše firma * Fajn partu lidí, kteří se navzájem znají a podporují * Skvělý balíček benefitů – 20 dní dovolené, stravenky, penzijní připojištění, 2 sick days, Cafeteria, jazykové kurzy. * Zní to jako příležitost pro tebe? * Pošli nám svůj životopis a pár vět o tom, proč právě ty jsi ten správný člověk pro tuto roli. Pojď s námi tvořit tým, který drží šéfa vždy v nejlepší kondici!

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. asistentka, office manager, administrativní pracovník, administrativní podpora, lektor, pracovník back office, práce v kanceláři, sekretářka, administrativa, práce v kanceláři Brno, práce Brno, administrativa, obchodní asistent, referentka… Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Těšíme se na spolupráci s Vámi!

logo

Firma: Jobs Contact Personal, s.r.o.

Kontakt: Dominika Jechová

Telefon: 00420602642915

Kód: 216277

Místo práce: Brno-město

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.