OFFICE MANAGER | PRAHA

  • Administrativa & Office Management – zásobování kanceláře, správa kurýrních služeb, organizace schůzek
  • Podpora týmu – překlady dokumentů, příprava prezentací, koordinace eventů
  • HR & Finance – sledování docházky, organizace teambuildingů, správa rozpočtu
  • Cestovní agenda – booking hotelů, pojištění, zpracování cestovních výdajů
  • Externí komunikace – spolupráce s dodavateli, účetním oddělením, telefonním operátorem
  • Dlouhodobé plánování – správa rozpočtu, analýza nákladů, optimalizace nákladů

POŽADUJEME

  • Schopnost efektivně organizovat práci a zvládat více úkolů najednou
  • Komunikační a vyjednávací dovednosti při jednání s interními i externími partnery
  • Zkušenosti s administrativním řízením, rozpočtováním a chodem kanceláře
  • Proaktivní přístup a schopnost rychle řešit problémy
  • Znalost MS Office a systémů pro fakturaci a reporting

NABÍZÍME

  • Atraktivní mzdu odpovídající vašim zkušenostem
  • Moderní pracovní prostředí v dynamickém automotive sektoru
  • Možnost rozvoje a kariérního růstu
  • Skvělý tým a podporu ve vaší roli

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

logo

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Daniela Andaházyová
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1

Telefon: +420 731 643 730
+420 731 643 730

Kód: 60313

Místo práce: Praha 4

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.