Omnichannel Operations Support

Startupový duch, mladý kolektiv a obrovská chuť měnit zajeté pořádky světa e-commerce. Přesně to je Notino. Jsme česká firma, ale z Brna jsme expandovali do dalších 27 zemí Evropy. Díky práci na společných cílech a ochotě udělat vždy něco navíc jsme společně překonali obrat jedné miliardy euro! 

Jako klíčová spojka mezi transportem, pobočkami, distribučním centrem a týmem Omnichannel Process budeš zajišťovat hladký průběh operací – od koordinace procesů až po jejich optimalizaci. Tvým úkolem bude nejen efektivně řešit vzniklé situace, ale také hledat způsoby, jak vše vylepšit, zjednodušit a zrychlit. Pokud hledáš dynamické prostředí, kde můžeš uplatnit své schopnosti a posouvat věci kupředu, tohle je příležitost právě pro tebe. 

Co Tě u nás čeká? 

  • Budeš klíčovým článkem mezi pobočkami, našimi dopravci a zákaznickým centrem. 
  • Postaráš se o to, aby všechny zásilky i informace plynule proudily správným směrem z distribučního centra na naše kamenné pobočky v 7 zemích Evropy – od koordinace distribuce až po řešení nenadálých situací. 
  • Zapojíš se do řízení logistických toků, kontrolu zásilek i sběr zpětné vazby zpoboček, abychom mohli neustále zlepšovat naše služby a procesy. 
  • Plánování sezónních operací, jako jsou Vánoce či Black Friday, bude pod tvou taktovkou – včetně zajištění dodatečných závozů. 
  • Budeš mít pod kontrolou i přípravu na sezónní špičky, jako je Black Friday nebo Vánoce, a zajistíš, že naši zákazníci dostanou vždy to, co čekají – včas a v pořádku. 
  • Součástí tvé práce bude i řešení případných nesrovnalostí v distribuci nebo dopravě a spolupráce s dalšími týmy na hladkém chodu procesů včetně práce s daty a reporty. 
  • Tvým cílem nebude jen sledovat pohyb zásilek mezi centrem a pobočkami, ale hlavně aktivně zlepšovat procesy, hledat efektivnější cesty a posilovat fungování celé naší retailové sítě. 

Co by Ti nemělo chybět? 

  • Skvělé organizační a komunikační schopnosti. Budeš spojkou mezi několika týmy, takže je důležité umět efektivně koordinovat a předávat informace. 
  • Udržet si přehled nad vším, co řešíš, je klíčové pro úspěšné zvládnutí této role. 
  • Máš schopnost nastavovat nové procesy a zlepšovat ty stávající. Neustále hledáš způsoby, jak věci dělat lépe a efektivněji. 
  • Trpělivost a proaktivní přístup jsou pro tebe přirozené. Nebojíš se zeptat, když je třeba, a rád/a hledáš řešení. 
  • Angličtinu zvládáš na komunikační úrovni, což se ti bude hodit při každodenní práci. 
  • Zkušenost z operativy, logistiky, retailu nebo podpory provozu je výhodou, ale pokud ji nemáš, rádi tě vše naučíme. 

Na co se u nás můžeš těšit? 

  • Budeš růst s námi a my s tebou. #NewChallenge  
  • Čeká tě široký balíček zaměstnaneckých benefitů, včetně Pluxee Cafeterie – 1600 CZK měsíčně, po roce 2000 CZK, Multisport karty nebo zvýhodněného tarifu u T-Mobile nebo O2.  
  • Můžeš se těšit na VIP ceny v Notinu a také na slevy u našich partnerů jako jsou Foodora, Samsung, Volkswagen, Infinit Maximus a další.  
  • Máme 25 dnů dovolené a 1 MyDay za rok.  
  • Můžeš se vzdělávat pomocí platforem Seduo nebo LinkedIn Learning.  
  • Týmového ducha posilujeme na spoustě firemních akcí a teambuildingových aktiv 

Rosteme a inovujeme každým den, tak se k nám přidej ještě dnes a nastartuj svou kariéru v největším e-shopu s krásou a zdravím v Evropě! 

Firma: Notino, s.r.o.

Kontakt: Anna Parkeová
Londýnské náměstí 881/6
639 00 Brno - Štýřice

Telefon: +420 720 834 699

Kód: 466491

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.