HR Operations Manager

  • Odpovědnost za právní soulad všech personálních (zaměstnanci, studenti) a mzdových dokumentů (jako jsou smlouvy, dodatky, rozhodnutí a další)
  • Zajištění správného a včasného procesu mezd, který poskytuje externí společnost
  • Zajištění plynulé komunikace mezi různými systémy
  • Optimalizace stávajících procesů v oblasti administrativy a mezd a místní implementace nových skupinových procesů
  • Vyvíjení a aktualizace postupů a technik pro personální administrativu, jakož i psaní nových postupů za účelem zvýšení efektivity
  • Dohled nad prací v oblasti personální administrativy a softwaru, spolupráce s poskytovateli a iniciování zlepšení
  • Příprava smluv, dodatků a dalších relevantních dokumentů pro kancelářské a maticové pozice, zajištění nejvyšší úrovně důvěrnosti a ochrany dat
  • Zvýšení bezpečnosti výplat bonusů napříč všemi typy bonusů a správa administrace benefitů (soukromé zdravotní pojištění a další)
  • Koordinace a dohled nad spoluprací s agenturou BOZP, monitorování trendů v oblasti BOZP a právní soulad všech souvisejících postupů se zákonem
  • Pravidelná aktualizace firemních dokumentů, jako je Pracovní řád a Řád o systematizaci pracovních míst a další

POŽADUJEME

  • 5 let zkušeností na vedoucích nebo týmových pozicích v oblasti mzdové a personální administrativy ve větších organizacích
  • Ideální je zkušenost z oblasti Retail nebo FMCG
  • Znalost příslušných právních předpisů, jako jsou zákony o práci, předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví
  • Plynulá angličtina (každodenní komunikace)
  • Zkušenost s prací s různým mzdovým a personálním softwarem
  • Schopnost efektivně mentorovat a podporovat členy týmu
  • Spolehlivý jedinec schopný prioritizovat úkoly a efektivně pracovat pod tlakem
  • Analytická osoba s výbornými komunikačními dovednostmi, schopná předávat znalosti a vést tým
  • Znalost pravidel pro výpočet mezd, důchodového a sociálního pojištění, daňových předpisů v oblasti mezd je výhodou

NABÍZÍME

  • Zázemí moderní společnosti s přátelským přístupem celého HR týmu
  • Motivující finanční ohodnocení 
  • Bonusy ke mzdě 2x ročně
  • 20 dní dovolené + 5 relax days
  • 2x Sick days
  • Flexibilní pracovní doba
  • Možnost Home Office 2x týdně
  • Zaměstnaneckou slevu 25 % na nákupy módního oblečení
  • Stravenkový paušál
  • Dotovaná MultiSport karta
  • Vzdělávací program
  • Smlouva na dobu neurčitou
  • Nástup možný ihned

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

logo

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Nikola Váně
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1

Telefon: +420 703 865 297
+420 703 865 297

Kód: 57535

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.