Operativní nákupčí (Home office až 4 dny v týdnu)

  • Nákup náhradních dílů, dle požadovaných potřeb atermínů
  • Sledování ařízení dodávek materiálu sprioritou na termín, množství, kvalitu, skladové zásoby
  • Komunikace s dodavateli, plánování přeprav
  • Spolupráce při hodnocení dodavatelů
  • Spolupráce sostatními odděleními pro zajištění chodu ostatních procesů

POŽADUJEME

  • Alespoň dva roky zkušeností z pozice operativního nákupčího
  • Německý jazyk na pokročilé úrovni, mírně pokročilá znalost anglického jazyka
  • Uživatelská znalost MS Office, SAP výhodou
  • Ochota k cestování do Německa (1 x měsíčně na cca 2-3 dny + 14cti denní zaučení)

NABÍZÍME

  • 5 týdnů dovolené: Načerpej energii a relaxuj
  • Flexibilní pracovní doba
  • Příspěvek na dovolenou a na Vánoce: Potěš sebe i své příbuzné
  • Roční bonus
  • Příspěvek na dojíždění: Ulehčíme ti cestu do práce
  • Dotované stravování: Protože dobře najíst je základ
  • Body do Cafeterie: Pro příjemné využití volného času

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

logo

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Tereza Vlachová
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1

Telefon: +420775852654
+420775852654

Kód: 57706

Místo práce: Heřmanova Huť

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 45000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.