Operativní nákupčí - profesní růst jistý, pro nadnárodní společnost (M/Ž)

Dynamicky rostoucí společnost v oblasti výroby automobilových sedadel, která klade důraz na kvalitu, inovace a moderní technologie. Naše výrobní závody patří mezi nejmodernější v regionu, a díky nově otevřenému závodu v Chebu máme skvělou příležitost stát se lídrem v oboru. Hledáme zkušeného Non-production Buyer, který se připojí k našemu týmu a podpoří nás v oblasti nákupu nepřímého materiálu a služeb.

Nabízíme

  • Stabilitu a zázemí – Globálně uznávaná společnost, která se neustále rozvíjí a nabízí jistotu dlouhodobého zaměstnání.
  • Atraktivní finanční ohodnocení – Nabízíme konkurenceschopnou mzdu, která odpovídá vaší kvalifikaci, zkušenostem a přínosu pro naši společnost.
  • Benefity – Zahrnujeme příspěvek na dopravu, dotované stravování, 5 týdnů dovolené, možnost čerpání osobního volna navíc a další zaměstnanecké výhody.
  • Kariérní růst – U nás budete mít příležitost rozvíjet své schopnosti, zvyšovat svou kvalifikaci a podílet se na významných projektech.
  • Mezinárodní prostředí – Spolupráce s dodavateli a kolegy z různých koutů světa vám umožní získat cenné zkušenosti a rozšířit své profesní obzory.
  • Moderní pracovní prostředí – Práce v novém závodě s nejmodernějšími technologiemi a možností podílet se na jeho rozvoji.
  • Věříme, že spokojenost našich zaměstnanců je klíčem k úspěchu, a proto klademe důraz na vytváření příjemného a motivačního pracovního prostředí. Přidejte se k nám a staňte se součástí našeho týmu!

Náplň práce

  • Zajišťování nákupu nepřímého materiálu a služeb potřebných pro chod společnosti.
  • Komunikace s dodavateli, vyjednávání cen a podmínek spolupráce.
  • Správa nákupních objednávek a kontrola dodacích lhůt.
  • Vyhledávání nových dodavatelů a hodnocení jejich výkonnosti.
  • Spolupráce s ostatními odděleními na zajištění optimálního zásobování.
  • Příprava a analýza podkladů pro rozhodování vedení společnosti.
  • Zodpovědnost za dodržování rozpočtu a hledání úspor.

Požadujeme

  • Min. SŠ vzdělání (ekonomického nebo technického směru výhodou).
  • Praxe v oblasti nákupu, logistiky nebo podobné roli (min. 2 roky).
  • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti.
  • Znalost MS Office, zkušenosti s ERP systémy (např. SAP) výhodou.
  • Angličtina na komunikativní úrovni (min. B2), znalost němčiny výhodou.
  • Schopnost práce v týmu i samostatně, orientace na výsledky.
  • Řidičský průkaz skupiny B.

Pokud hledáte práci, která vám umožní realizovat vaše schopnosti a podílet se na růstu inovativní společnosti, neváhejte a zašlete nám svůj životopis ještě dnes!

Těšíme se na vaši přihlášku!

Požadované vzdělání

  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadovaný jazyk a jeho úroveň

  • Angličtina - Středně pokročilá

logo

Firma: JOB LEADER EUROPE s.r.o.

Kontakt: Jaroslava Plecitá

Telefon: 606048202

Kód: 2000435299

Místo práce: Cheb, Planá, Karlovy Vary, Mariánské Lázně, Aš, Sokolov

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.