Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- provádění cenové kontroly a výkon činností souvisejících se správou daní,
- vyhotovení protokolu o kontrole a zpracování rozhodnutí v přestupkovém řízení,
- vyřizování podnětů a oznámení právnických a fyzických osob ve věci možného porušení cenových předpisů,
- vyžadování a analýza cenových informací pro potřeby vyhodnocování vývoje cen, regulace cen, cenové kontroly a pro řízení o porušení cenových předpisů.
Požadujeme:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,
bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.
Co Vám nabízíme:
místo výkonu: Praha,
zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,
stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,
motivační ohodnocení,
pružná pracovní doba,
25 dní dovolené,
5 dní indispozičního volna,
příspěvek na stravování,
čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému Cafeterie),
rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
letní tábor pro děti zaměstnanců,
víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,
možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven,
propracovaný vzdělávací program.
Platové podmínky:
platový tarif v rozmezí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
osobní příplatek po zapracování od 5 576 Kč do 7 434 Kč,
zvláštní příplatek 2 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
možnost výkonnostních a cílových odměn
možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9841830
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 5. listopadu 2024 tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna4000@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID: 7cs8cge.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo 400708 rada/odborný rada v Oddělení cenové kontroly I“.