Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- provádění řízení a dalších postupů správy daní při mezinárodní výměně informací ve smyslu zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 164/2013, o mezinárodní spolupráci při správě daní a o změně dalších souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 417/2023 Sb., kterým se mění zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů,
- zpracování, vyřizování, vedení agendy mezinárodní výměny informací,
- vyhledávací činnost u daňových subjektů,
- účast na stanovování jednotných zásad a postupů výkonu správy daní v působnosti územních finančních orgánů.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu
- komunikativnost, flexibilita,
- psychická odolnost,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.
Co Vám nabízíme
- místem výkonu služby je Hradec Králové (Pohovory se uskuteční na adrese služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7.)
- pružná služební doba,
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna,
- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům,
- příspěvek na stravování,
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie),
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
- letní tábor pro děti zaměstnanců,
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky),
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven.
Platové podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- osobní příplatek v rozmezí od 5 576 Kč do 7 434 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 5. listopadu 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- poštou na adresu služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7,
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
- v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna4000@fs.mfcr.cz, nebo
- do datové schránky ID: 7cs8cge.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo rada/odborný rada v Oddělení mezinárodní spolupráce č. 400662“.
Bližší informace včetně přihlášky do výběrového řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz)