Rada / odborný rada v Oddělení personálním v Brně

Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni do Oddělení personálního na dobu určitou po dobu dlouhodobé nepřítomnosti státního zaměstnance.

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 30. listopadu 2024.

Nástup možný leden 2025.

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:

• zabezpečuje personální a platovou agendu související se vznikem, změnami a skončením pracovního nebo služebního poměru,

• vede a doplňuje osobní spisy zaměstnanců na přidělených organizačních jednotkách,

• zajišťuje komplexní zpracování personalistiky a zpracování platů v personálním informačním systému, vede databázi zaměstnanců pro automatické zpracování,

• zajišťuje činnosti vyplývající z právních předpisů upravujících služební nebo pracovní poměr a nároky zaměstnanců ze služební, pracovněprávní a sociální oblasti,

• na svěřeném úseku zajišťuje vedení spisové služby, archivaci a skartaci dokumentů podle vnitřních předpisů orgánů finanční správy.

Požadujeme:

• vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu;

• bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost

Platové podmínky:

• platový tarif v rozmezí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

• osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 5 576 Kč do 7 434 Kč,

• zvláštní příplatek ve výši 2 300 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

• možnost výkonnostních a cílových odměn,

• Saldo plus (možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci).

Co Vám nabízíme:

• stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,

• 5 týdnů dovolené + 5 sick days

• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí

• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům• pružná služební doba

• příspěvek na stravování

• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance

• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních

• letní tábor pro děti zaměstnanců

• víceúčelová karta MultiSport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky

• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů

• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven

• vzdělávací program

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9846730

logo

Firma: Generální finanční ředitelství

Kontakt: Renáta Hanušová

Telefon: 542192821

Kód: 701792

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.