Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- provádění daňové kontrolní činnosti se zaměřením na DPH a DPPO a silniční daň u velkých daňových subjektů,
- zodpovědnost za věcnou a formální správnost výstupních materiálů z prováděných činností (např. za vyhotovení zpráv o daňových kontrolách, úředních záznamů, protokolů),
- vedení jednání s daňovými subjekty, popřípadě s jinými osobami účastnými na daňovém řízení,
- vedení části spisů daňových subjektů za oblast kontrolovaných daní,
- provádění vyhledávací činnost v terénu,
- podílení se na zpracovávání analýz a statistik se zaměřením na vyhledávání rizik,
- vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí.
Požadujeme:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,
bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.
Co Vám nabízíme:
místo výkonu: Ústí nad Labem (Pohovory se uskuteční na adrese služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7.),
zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,
stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,
motivační ohodnocení,
pružná pracovní doba,
25 dní dovolené,
5 dní indispozičního volna,
příspěvek na stravování,
čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii),
rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
letní tábor pro děti zaměstnanců,
víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,
možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven,
propracovaný vzdělávací program.
Platové podmínky:
platový tarif v rozmezí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
osobní příplatek po zapracování od 5 576 Kč do 7 434 Kč
zvláštní příplatek 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.
možnost výkonnostních a cílových odměn,
možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:
https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9835815
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 7. října 2024 tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna4000@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID: 7cs8cge.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo 400427 rada/odborný rada v Oddělení výkonu daní I“.