Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- koordinace a provádění řízení a dalších postupů dle zákona č.280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, tj. zejména provádění vyhledávací činnosti, místního šetření, daňové kontroly a postupu k odstranění pochybností se zaměřením na DPH, daň z příjmů právnických osob, daň silniční a daň vybíranou srážkou podle zvláštní sazby daně,
- dohled nad daňovými povinnostmi spravovaných daňových subjektů, včetně subjektů se zahraniční majetkovou účastí a subjektů majetkově, personálně nebo jinak propojených,
- návrhy na provedení kontrolních postupů u spravovaných daňových subjektů, jednání s daňovými subjekty, popř. dalšími osobami zúčastněnými na správě daní,
- vyřizování žádostí od daňových subjektů i od ostatních orgánů státní správy,
- zpracování stanovisek k opravným prostředkům a rozhodnutí,
- vedení částí spisů daňových subjektů za oblast spravovaných daní.
Požadujeme:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,
bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.
Co Vám nabízíme:
místo výkonu: Hradec Králové,
zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,
stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,
motivační ohodnocení,
pružná pracovní doba,
25 dní dovolené,
5 dní indispozičního volna,
příspěvek na stravování,
čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii),
rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
letní tábor pro děti zaměstnanců,
víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,
možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven,
propracovaný vzdělávací program.
Platové podmínky:
platový tarif v rozmezí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
osobní příplatek po zapracování od 5 576 Kč do 7 434 Kč,
zvláštní příplatek 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
možnost výkonnostních a cílových odměn,
možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9844619
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 26. listopadu 2024 tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna4000@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID: 7cs8cge.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo rada/odborný rada v Oddělení výkonu daní III č. 400593“.