Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- provádění daňové kontrolní činnosti se zaměřením na DPH a DPPO a silniční daň u velkých daňových subjektů,
- zodpovědnost za věcnou a formální správnost výstupních materiálů prováděných činností (např. za vyhotovení zpráv o daňových kontrolách, úředních záznamů, protokolů),
- vedení jednání s daňovými subjekty, popřípadě s jinými osobami účastnými na daňovém řízení,
- vedení části spisů daňových subjektů za oblast kontrolovaných daní,
- provádění vyhledávací činnost v terénu,
- podílení se na zpracovávání analýz a statistik se zaměřením na vyhledávání rizik,
- vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu
- komunikativnost, flexibilita,
- psychická odolnost,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.
Co Vám nabízíme
- místem výkonu služby je Ústí nad Labem (Pohovory se uskuteční na adrese služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7.),
- pružná služební doba,
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna,
- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům,
- příspěvek na stravování,
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie),
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
- letní tábor pro děti zaměstnanců,
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky),
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven.
Platové podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- osobní příplatek od 5 576 Kč do 7 434 Kč,
- zvláštní příplatek 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 17. prosince 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- poštou na adresu služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7,
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
- v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna4000@fs.gov.cz, nebo
- do datové schránky ID: 7cs8cge.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo rada/odborný rada v Oddělení výkonu daní Ič. 400427“.
Bližší informace včetně přihlášky do výběrového řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9846602