Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- provádění cenových kontrol dle platných cenových předpisů, a to v celém rozsahu působnosti cenového orgánu,
- vedení řízení o porušení cenových předpisů v prvém stupni přestupkového řízení,
- provádění šetření na zjišťování úrovně obvyklých cen,
- vyřizování podnětů, stížností a oznámení právnických a fyzických osob.
Požadujeme:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání (upřednostňujeme vzdělání stanovené zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu),
- komunikativnost, flexibilita,
- psychická odolnost,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.
Co Vám nabízíme
- místem výkonu služby je Praha
- pružná služební doba,
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna,
- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům,
- příspěvek na stravování,
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie),
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
- letní tábor pro děti zaměstnanců,
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky),
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven.
Platové podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 26 680 Kč do 38 570 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 3 857 Kč do 5 786 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 2 800 Kč,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 14 března 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- v elektronické podobě (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem) na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna4000@fs.gov.cz,
- do datové schránky ID:7cs8cge,
- poštou na adresu služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7, nebo
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 400708 rada v Oddělení cenové kontroly I“.
Bližší informace včetně přihlášky do výběrového řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10232709