Na služebním místě budete vykonávat zejména následující činnosti:
- zajišťovat komplexní výkon agendy ve složitých případech správy daní z přidané hodnoty v rozsahu své působnosti
- provádět potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů, vydávání rozhodnutí v daňového a správním řízení
- provádět postupy při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření a postupy k odstranění pochybností se zaměřením na daň z přidané hodnoty
Požadujeme:
- vyšší odborné vzdělání nebo VŠ vzdělání v bakalářské studijním programu
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
- znalost MS Office, zejména Outlook, MS Word a MS Excel
- ochota učit se novým věcem, asertivní jednání, flexibilit
- řidičské oprávnění skupiny B výhodou
Co Vám nabízíme:
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
Platové a další podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 24 790 Kč do 35 770 Kč,
- osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 3 577 Kč do 5 366 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Informace k aktuálně vypsanému výběrovému řízení naleznete zde: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa
Podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení je přihláška (žádost), kterou naleznete spolu s oznámením o vyhlášení výběrového řízení na služební místo 310971 na webových stránkách FS ČR zde: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz).
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 7. března 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- v elektronické podobě (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem) na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna3100@fs.gov.cz,
- do datové schránky ID 25nnz67,
- poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Olomoucký kraj, Lazecká 545/22, 779 11 Olomouc, nebo
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 310971 rada v Oddělení kontrolním III – Olomouc“.
Formulář žádosti je přílohou oznámení.
Bližší informace poskytne:
Bc. Kateřina Kotová, referent Oddělení personálního v Ostravě
Tel.: 585 541 299, e-mail: Katerina.Kotova@fs.gov.cz