Rada v Oddělení kontrolním III Odboru kontrolním I Sekce ÚP v Olomouci

Na služebním místě budete vykonávat zejména následující činnosti:

  • zajišťovat komplexní výkon agendy ve složitých případech správy daní z přidané hodnoty v rozsahu své působnosti
  • provádět potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů, vydávání rozhodnutí v daňového a správním řízení
  • provádět postupy při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření a postupy k odstranění pochybností se zaměřením na daň z přidané hodnoty

Požadujeme:

  • vyšší odborné vzdělání nebo VŠ vzdělání v bakalářské studijním programu
  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
  • znalost MS Office, zejména Outlook, MS Word a MS Excel
  • ochota učit se novým věcem, asertivní jednání, flexibilit
  • řidičské oprávnění skupiny B výhodou

Co Vám nabízíme:

  • pružnou pracovní dobu
  • 25 dní dovolené
  • 5 dní indispozičního volna
  • 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí
  • až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
  • příspěvek na stravování
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie)
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
  • letní tábor pro děti zaměstnanců
  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven

Platové a další podmínky:

  • platový tarif v rozmezí od 24 790 Kč do 35 770 Kč,
  • osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 3 577 Kč do 5 366 Kč,
  • zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč,
  • možnost výkonnostních a cílových odměn,
  • možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.

Informace k aktuálně vypsanému výběrovému řízení naleznete zde: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa

Podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení je přihláška (žádost), kterou naleznete spolu s oznámením o vyhlášení výběrového řízení na služební místo 310971 na webových stránkách FS ČR zde: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz).

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 7. března 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:

  • v elektronické podobě (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem) na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna3100@fs.gov.cz,
  • do datové schránky ID 25nnz67,
  • poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Olomoucký kraj, Lazecká 545/22, 779 11 Olomouc, nebo
  • osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.

Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 310971 rada v Oddělení kontrolním III – Olomouc“.

Formulář žádosti je přílohou oznámení.

Bližší informace poskytne:

Bc. Kateřina Kotová, referent Oddělení personálního v Ostravě

Tel.: 585 541 299, e-mail: Katerina.Kotova@fs.gov.cz

logo

Firma: Generální finanční ředitelství

Kontakt: Bc. Kateřina Kotová

Telefon: +420585541299

Kód: 310971

Místo práce: Olomouc

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy

Plat: 28590 - 39570 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.