Územní pracoviště v Příbrami hledá schopného kolegu/kolegyni na Oddělení kontrolní.
Místo výkonu: Příbram
Výkon práce: služební poměr na dobu neurčitou (40 h/týden)
Nástup: od 1. března 2025
Co budete dělat?
- Provádět daňovou kontrolu a další kontrolní postupy v oblasti DPH,
- komunikovat s daňovými subjekty,
- vyhledávat a analyzovat dokumenty,
- vést jednání v místě pracoviště i mimo něj.
Co požadujeme?
Základní předpoklady stanovené podle § 25 odst. 1 zákona, tj:
- jste státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
- dosáhl jste věku 18 let,
- jste plně svéprávný,
- jste bezúhonný,
- dosáhl jste minimálního vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- máte potřebnou zdravotní způsobilost,
- máte potřebnou znalost českého jazyka, nejste-li státním občanem České republiky.
Služební místo je vhodné i pro osobu se zdravotním postižením (bližší informace k vhodnosti pro konkrétní druh postižení poskytne níže uvedená kontaktní osoba).
Co nabízíme?
- Zařazení do 10. platové třídy, tj. platové rozmezí 32 167 44 936 měsíčně včetně zvláštního a osobního příplatku (ten je nenárokovou složkou)
- pružná služební doba,
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna,
- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům,
- příspěvek na stravování,
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému Cafeterie),
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
- letní tábor pro děti zaměstnanců,
- Multisport karta sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky).
Jak probíhá výběr zaměstnanců?
Na služební místo se pořádá výběrové řízení.
Své žádosti včetně strukturovaného profesního životopisu zašlete (POUZE TĚMITO) následujícími způsoby
- v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna2100@fs.gov.cz (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem),
- do datové schránky 6sxny3p,
- poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Středočeský kraj, Na Pankráci 1685/17,19, 140 21 Praha 4,
- nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese;
a to nejpozději do 18. února 2025 (nejzazší datum doručení žádosti na příslušný úřad).
Žádosti doručené po stanovené lhůtě a bez potřebných příloh budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 211223 – rada v Oddělení kontrolním I“.
Dále Vás příslušný úřad pozve na pohovor, který s Vámi provede stanovená výběrová komise.
Povinné přílohy a bližší informace a naleznete na portálu FS (https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni)
V případě dotazů kontaktujte:
Ing. Jitka Skoupá, ředitel Odboru kontrolního
Finanční úřad pro Středočeský kraj
Sekce Územní pracoviště v Příbrami, Čs. armády 175, 261 01 Příbram
tel.: 318 473 229, e – mail: jitka.skoupa@fs.gov.cz