Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- provádění řízení a dalších postupů správy daní při mezinárodní výměně informací ve smyslu zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 164/2013 Sb., o mezinárodní spolupráci při správě daní a o změně dalších souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 417/2023 Sb., kterým se mění zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů,
- zpracování, vyřizování, vedení agendy mezinárodní výměny informací,
- vyhledávací činnost u daňových subjektů,
- účast na stanovování jednotných zásad a postupů výkonu správy daní v působnosti územních finančních orgánů.
Požadujeme:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,
bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost.
Co Vám nabízíme:
místo výkonu: Hradec Králové (pohovory se uskuteční na adrese služebního úřadu: Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7),
zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,
stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,
motivační ohodnocení,
pružná služební doba,
25 dní dovolené,
5 dní indispozičního volna,
1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,
příspěvek na stravování,
čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii),
rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
letní tábor pro děti zaměstnanců,
víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,
možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven,
propracovaný vzdělávací program.
Platové podmínky:
platový tarif v rozmezí od 29 050 Kč do 42 140 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 6 321 Kč do 8 428 Kč,
zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb,
možnost výkonnostních a cílových odměn,
možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10351457
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 28. dubna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- v elektronické podobě (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem) na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna4000@fs.gov.cz,
- do datové schránky ID:7cs8cge,
- poštou na adresu služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7, nebo
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo 400632 rada v Oddělení mezinárodní spolupráce“.