Referent/ka v Oddělení kontrolním III Odboru kontrolním I Sekce ÚP v Olomouci

Na služebním místě budete vykonávat zejména následující činnosti:

  • provádět potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů, vydávání rozhodnutí v daňového a správním řízení
  • provádět postupy při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření a postupy k odstranění pochybností se zaměřením na daň z přidané hodnoty
  • samostatně provádět kontroly a vykonávat další kontrolní působnost i ve složitých případech podle obvyklých postupů včetně kontrol subjektů, na které správce daně obdrží podněty od orgánů činných v trestním řízení, odborně zpracovávat rozhodnutí v prvním stupni daňového řízení

Požadujeme:

  • vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
  • znalost MS Office, zejména Outlook, MS Word a MS Excel
  • ochota učit se novým věcem, asertivní jednání, flexibilit
  • řidičské oprávnění skupiny B výhodou

Co Vám nabízíme

  • pružnou pracovní dobu
  • 25 dní dovolené
  • 5 dní indispozičního volna
  • 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí
  • až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
  • příspěvek na stravování
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie)
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
  • letní tábor pro děti zaměstnanců
  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven

Platové a další podmínky:

  • platový tarif v rozmezí od 24 790 Kč do 35 770 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
  • osobní příplatek od 1 788 Kč do 5 365 Kč,
  • zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., a služebního předpisu GŘ č. 2/2017,
  • možnost výkonnostních a cílových odměn,
  • možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.

Informace k aktuálně vypsanému výběrovému řízení naleznete zde: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 10.01.2025.

logo

Firma: Generální finanční ředitelství

Kontakt: Bc. Kateřina Kotová

Telefon: +420585541299

Kód: 310969,310971

Místo práce: Olomouc

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy

Plat: 28590 - 39570 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.