Na služebním místě budete vykonávat zejména následující činnosti:
- provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to daňové kontroly, vyhledávací činnosti, místního šetření a postupů k odstranění pochybností se zaměřením na daň z přidané hodnoty
- provádění komplexní daňové kontroly na dani z přidané hodnoty a s ní související vedení daňových spisů
- písemná a ústní komunikace s daňovými subjekty a třetími osobami, vedení protokolovaných jednání, vyhotovování zpráv o daňových kontrolách, protokolů o jednání s daňovými subjekty nebo třetími osobami, úředních záznamů o průběhu postupu k odstranění pochybností a o místních šetřeních
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání s maturitou
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
Co Vám nabízíme:
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
Platové a další podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 21 710 Kč do 31 820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- osobní příplatek v rozmezí od 1 591 Kč do 4 773 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č.304/2014 Sb., a služebního předpisu GŘ č. 2/2017,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Informace k aktuálně vypsanému výběrovému řízení naleznete zde: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz)
Podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení je přihláška (žádost), kterou naleznete spolu s oznámením o vyhlášení výběrového řízení na služební místo 310330 na webových stránkách FS ČR zde: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz).
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 13. listopadu 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Olomoucký kraj, Lazecká 545/22, 779 11 Olomouc,
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
- v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna3100@fs.mfcr.cz, nebo
- do datové schránky ID 25nnz67.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 310330 odborný referent/vrchní referent v Oddělení kontrolním III – Hranice“.
Bližší informace poskytne:
Bc. Kateřina Kotová (oddělení personální), e-mail: katerina.kotova@fs.gov.cz, 585 541 299