Na služebním místě budete vykonávat zejména následující činnosti:
- daňovou kontrolu, postupy k odstranění pochybností, vyhledávací činnost a místní šetření
- vyhotovovat zprávy o daňových kontrolách a protokolů o ústních jednáních
- zpracovávat podklady potřebné pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích
Požadujeme:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
Co Vám nabízíme:
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie)
- rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelovou karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
Platové a další podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 23 110 Kč do 33 220 Kč,
- osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 3 322 Kč do 4 983 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Informace k aktuálně vypsanému výběrovému řízení naleznete zde: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa
Podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení je přihláška (žádost), kterou naleznete spolu s oznámením o vyhlášení výběrového řízení na služební místo 310957 na webových stránkách FS ČR zde: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 7. března 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- v elektronické podobě (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem) na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna3100@fs.gov.cz,
- do datové schránky ID 25nnz67,
- poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Olomoucký kraj, Lazecká 545/22, 779 11 Olomouc, nebo
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 310957 referent v Oddělení kontrolním I – Šumperk“.
Bližší informace poskytne:
Bc. Kateřina Kotová (oddělení personální), e-mail: Katerina.Kotova@fs.gov.cz, 585 541 299