Firma: Generální finanční ředitelství
Kontakt:
Marie Kacrová
Kód: 331005
Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni do Oddělení kontroly zvláštních činností I na dobu neurčitou.
Posuzovány budou žádosti doručené ve lhůtě do 15. dubna 2025.
Nástup možný květen až červen 2025.
Charakteristika činností:- výkon činnosti související se správou daní- komplexní výkon agendy správy odvodů za porušení rozpočtové kázně- kontrolu účelové dotace, návratné finanční výpomoci, půjček a příspěvkůposkytovaných ze státního rozpočtu ČR, ze státních fondů ČR a Národního fondu
Požadované vzdělání: minimálně střední s maturitní zkouškou
Platové podmínky:- platový tarif v rozmezí od 23 110 Kč do 33 220 Kč,
- osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 3 322 Kč do 4 983 Kč,- zvláštní příplatek ve výši 2 800 Kč,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Co Vám nabízíme:• stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,
• 5 týdnů dovolené + 5 sick days
• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí
• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
• pružná služební doba
• příspěvek na stravování
• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance
• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
• letní tábor pro děti zaměstnanců
• víceúčelová karta MultiSport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů
• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
Další informace o podmínkách účasti ve výběrovém řízení jsou k dispozici zde:https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10313018
Kontaktní osoba: Ing. Šárka Berecková, tel. 577 617 170e-mail: sarka.bereckova@fs.gov.cz
Místo práce: Zlín
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr
Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé
Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů
©2025 KARIERA.CZ s.r.o.