Charakteristika činnosti:
- provádění daňové kontrolní činnosti se zaměřením na DPH a DPPO a silniční daň u velkých daňových subjektů,
- zodpovědnost za věcnou a formální správnost výstupních materiálů z prováděných činností (např. za vyhotovení zpráv o daňových kontrolách, úředních záznamů, protokolů),
- vedení jednání s daňovými subjekty, popřípadě s jinými osobami účastnými na daňovém řízení,
- vedení části spisů daňových subjektů za oblast kontrolovaných daní,
- provádění vyhledávací činnosti v terénu,
- podílení se na zpracovávání analýz a statistik se zaměřením na vyhledávání rizik,
- vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí.
Požadujeme:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání (upřednostňujeme vzdělání stanovené zákonem pro toto služební místo, tj. bakalářský nebo magisterský studijní program),
- základní znalost daňových zákonů v oblasti správy daní (zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád), daní z příjmů (zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů) nebo daně z přidané hodnoty (zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty),
- znalost účetnictví výhodou,
- analytické schopnosti a logické myšlení, komunikativnost, velmi dobrý písemný a ústní projev, schopnost argumentace,
- schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost,
- aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
Nabízíme:
- místo výkonu: Ústí nad Labem (pohovory se uskuteční na adrese služebního úřadu: Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7),
- platové zařazení: platová třída 11, popř. další nárokové příplatky,
- předpokládaný den nástupu: 1.4.2025,
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenou),
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou,
- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,
- motivační ohodnocení,
- pružná pracovní doba,
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna,
- příspěvek na stravování,
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii),
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
- letní tábor pro děti zaměstnanců,
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven,
- propracovaný vzdělávací program.
Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 10.03.2025 na e-mail: eva.krause@fs.gov.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400428 (PP) nebo na adresu:
VŘ 400428 (PP)
Specializovaný finanční úřad
nábř. Kpt. Jaroše 1000/7
170 00 Praha 7
kontaktní osoba: Ing. Eva Krause, telefon: 475 252 320.
Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky:
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10238240