Charakteristika činnosti:
- provádění řízení a dalších postupů dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, tj. provádění vyhledávací činnosti, místního šetření, daňové kontroly, postupu k odstranění pochybností apod., zejména v oblasti daně z přidané hodnoty nebo daně z příjmů právnických osob.
Požadujeme:
- vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání (upřednostňujeme vzdělání stanovené zákonem pro toto služební místo, tj. bakalářský nebo magisterský studijní program),
- základní znalost daňových zákonů v oblasti správy daní (zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád), daní z příjmů (zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů) nebo daně z přidané hodnoty (zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty),
- znalost účetnictví výhodou,
- analytické schopnosti a logické myšlení, komunikativnost, velmi dobrý písemný a ústní projev, schopnost argumentace,
- schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost
- aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.
Nabízíme:
- místo výkonu: Praha
- platové zařazení: platová třída 12, popř. další nárokové příplatky
- předpokládaný den nástupu: květen
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenou)
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou
- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
- motivační ohodnocení
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program.
Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 31.03.2025 na e-mail: andrea_alex.pouzarova@fs.gov.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400133 (PP)
nebo na adresu:VŘ 400133 (PP)
Specializovaný finanční úřad
nábř. Kpt. Jaroše 1000/7
170 00 Praha 7
kontaktní osoba: Ing. Andrea Alex Pouzarová, telefon: 220 364 626.
Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10254236