Referent Odvolacího finančního ředitelství

Práce na zajímavých kauzách, kdy úkolem je přezkoumání rozhodnutí prvostupňového správce daně. Referent pracuje na přidělených kauzách od samého počátku až po vydání finálního rozhodnutí v součinnosti se svým vedoucím. Složitost vyřizovaných kauz se odvíjí dle míry zaučení.Nově nastupující zaměstnanci u nás prochází adaptačním procesem, kdy se jim odborný garant věnuje po dobu 5 měsíců a seznámí je s chodem úřadu a systémem práce.Odvolací finanční ředitelství je jedním ze tří orgánů, které v rámci Finanční správy disponují celostátní působností. Činnost našeho úřadu je velmi rozmanitá. Řešíme jak oblast daňovou (DPH, daň z příjmů, majetkové daně, silniční daň), tak oblast spíše nedaňovou (dotační agendu, hazardní daň, cenovou kontrolu). To vše z pohledu odvolacího a nadřízeného orgánu. Nezabýváme se pouze institutem odvolání, ale též širokou škálou jiných prostředků ochrany (stížnosti, přezkumné řízení, řízení o obnově, podjatost, mlčenlivost, nečinnost a další). Pohybujeme se v procesní rovině zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, i zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů. Náš úřad též zastupuje Finanční správu v soudních sporech a to v případech, kdy je žalobou napadeno naše rozhodnutí.Požadavky:- vysokoškolské vzdělání – s ohledem na náplň práce vhodné především pro právníky a ekonomy.- systematičnost, samostatnost, preciznost, znalost českého jazyka slovem i písmem a pozitivní přístup a zájem být týmovým hráčem.

Nabízíme:• 5 týdnů dovolené• 5 dní indispozičního volna• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům• možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci• pružná služební/pracovní doba• možnost kratší služební/pracovní doby• příspěvek na stravování• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance (např. na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo v systému cafeterie)• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních• letní tábor pro děti zaměstnanců• víceúčelová karta MultiSport• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů (např. vybraná divadla, České dráhy, a. s., ...)• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven• vzdělávací program

Posuzovány budou žádosti doručené ve lhůtě do 3. února 2025.

Nástup možný březen 2025, nebo dle dohody.

Informace k aktuálně vypsaným výběrovým řízením naleznete zde: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni?typSluzba=1&urad=5000&misto=&filter=1#prace-seznam

Kontaktní osoba: Ing. Petra Špičáková, tel. 542 191 208

e-mail: Petra.Spicakova@fs.gov.cz

logo

Firma: Generální finanční ředitelství

Kontakt: Renáta Hanušová

Telefon: 542192821

Kód: 500425

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.