Referent/referentka administrativy a spisové služby

Městská část Praha 6 – Úřad městské části, Československé armády 23, 160 52 Praha 6 zastoupenátajemníkem Úřadu městské části vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovních míst

referent/referentka administrativy a spisové služby

Platové zařazení: platový tarif v 8. platové třídě je stanoven ve výši od 20 130 do 29 520 Kč a bude určenpodle délky praxe, doby péče o dítě a doby vojenské základní (náhradní) služby, mimořádné odměny podledosažených pracovních výsledků, osobní příplatek může být poskytnut až do výše 29 520 Kč.

Co Vám nabídneme ještě:

pružnou pracovní dobu včetně možnosti úpravy délky pracovní doby mírně sníženého pracovního úvazku

  • 5 týdnů dovolené
  • 3 „sick days“
  • další dny volna Vám dáme například na zařízení osobních záležitostí, doprovod Vašeho prvňáčka v jeho první školní den aj.
  • benefity v hodnotě minimálně 40 tisíc Kč ročně (plně hrazené e-stravenky 116,- Kč, roční kupón MHD na území hl. m. Prahy, eBenefit 1000Kč/měsíc, příspěvek na penzijní připojištění aj.)
  • nabídneme Vám také zajímavé možnosti vzdělávání.
  • děti Vám pomůžeme umístit do naší dětské skupiny „Sluníčko“, která je opravdu v krásném a klidném prostředí, navíc je certifikovanou „Školkou v pohybu“.
  • pro dny volna pro Vás máme možnost rekreace v jedné z nejkrásnějších lokalit u Slapské přehrady.

Jak si představujeme Vás:

náplň Vaší práce (příklady požadovaných prací)

  • Přijímá, eviduje a prověřuje došlá oznámení o spáchaných přestupcích.
  • Provádí prověřování údajů zejména v agendovém systému evidence obyvatel, registru vozidel, registru řidičů.
  • Zajišťuje vyhotovení výzvy provozovatelům vozidel k úhradě určené částky.
  • Zajišťujete spisovou manipulaci a evidenci písemností.
  • Plní úkoly dne pokynu vedoucího oddělení

Bližší informace Vám poskytne:Petr Kadlec, DiS., vedoucí oddělení objektivní odpovědnosti dopravních přestupků, telefon: 220 189 981

Mgr. Robert Ripa, DiS., vedoucí odboru přestupkového řízení, telefon: 220 189 761

Požadované vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou

Požadované znalosti a dovednosti:

  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
  • zodpovědnost, přesnost a schopnost samostatné i týmové práce
  • vítána praxe na obdobné pozici
  • výborné komunikační schopnosti, včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu v českém jazyce

Úplné znění oznámení o výběrovém řízení naleznete na www.praha6.cz - Úřední deska - Volná pracovní místa nebo na www.praha6.cz - Menu - Volná pracovní místa

https://praha6.cz/kariera/kariera_292051138_71298.html

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši písemnou nabídku se strukturovaným profesním životopisem. Písemnou nabídku je nutno doručit nejpozději do 3.12.2024, v podatelně Úřadu městské části Praha 6, Československé armády 601/23, Praha 6. Přihlášku lze rovněž podat elektronicky prostřednictvím datové schránky městské části: bmzbv7c

Na obálku (do předmětu) prosím uveďte: „NEOTEVÍRAT - výběrové řízení – nabídka práce – referent administrativy a SL"

Místo práce: Praha 6

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.