Referent/referentka agendy občanů (Stavební úřad)

Oznámení o volném pracovním místu

Městská část Praha 6 – Úřad městské části, Československé armády 23, 160 52 Praha 6 zastoupená tajemníkem Úřadu městské části vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice

referent/referentka agendy občanů (Stavební úřad)

Platové zařazení: platový tarif v 10. platové třídě je stanoven ve výši od 24 790 Kč do 35 770 Kč a bude určen podle délky praxe, doby péče o dítě a doby vojenské základní (náhradní) služby, osobní příplatek může být poskytnut až do výše 35 770 Kč.

Co Vám nabídneme ještě:

  • pružnou pracovní dobu, včetně možnosti úpravy délky pracovní doby mírně sníženého pracovního úvazku
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 „sick days“
  • další dny volna Vám dáme například na zařízení osobních záležitostí, doprovod Vašeho prvňáčka v jeho první školní den aj.
  • benefity v hodnotě minimálně 40 tisíc Kč ročně (plně hrazené e-stravenky 116 Kč, roční kupón MHD na území hl. m. Prahy, eBenefit 1 000 Kč/měsíc, příspěvek na penzijní připojištění aj.)

Budete v opravdu příjemném pracovním prostředí kousek od zastávek Dejvická a Hradčanská, načerpáte zkušenosti ve veřejné správě, postaráme se o Vás při adaptaci a po zkušební době se můžeme domluvit na práci z domova případně dalších možnostech sladění práce s Vaším osobním a rodinným životem.

  • Nabídneme Vám také zajímavé možnosti vzdělávání.
  • Děti Vám pomůžeme umístit do naší dětské skupiny „Sluníčko“, která je opravdu v krásném a klidném prostředí, navíc je certifikovanou „Školkou v pohybu“.
  • Pro dny volna pro Vás máme možnost rekreace v jedné z nejkrásnějších lokalit u Slapské přehrady.

Náplň práce (příklady požadovaných prací):

  • Posuzujete umisťování, provádění a odstraňování staveb, rozhodujete o změnách staveb, o předčasném užívání staveb, o povolení k užívání staveb, o povolení odstranění staveb a o námitkách účastníků řízení.
  • Provádíte kontrolní prohlídky staveb za účelem ověřování dodržování stavební kázně a veřejných zájmů, v rozsahu jak jsou definovány stavebně právními předpisy.
  • Řešíte havarijní případy ve vazbě na svou odbornost a nařizujete opatření k nápravě, odstranění staveb.
  • Provádíte konzultační a poradenskou činnost pro občany (právnické a fyzické osoby) v oboru působnosti stavebního úřadu zahrnující např. problematiku správního řádu, stavebního zákona, technických požadavků na výstavbu, územního plánu atd., to vše ve vazbě na Vámi vedené případy.
  • Provádíte zápisy do ISUI (RUIAN) podle zákona o centrálních registrech a souvisejících předpisů.

Požadované vzdělání:

  • vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo
  • vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo
  • střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě;
  • autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona a
  • autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství.

Pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou, po dobu rodičovské dovolené.

Požadované znalosti a dovednosti:

  • věcná znalost problematiky stavebních řízení vítána
  • velmi dobré komunikační schopnosti, včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu v českém jazyce, schopnost jednání s lidmi
  • schopnost spolupráce i samostatného rozhodování
  • uživatelská znalost práce na PC
  • řidičské oprávnění pro řízení motorových vozidel sk. B je vítáno, není však podmínkou
  • vítána úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územních samosprávných celků, a to pro výkon správních činností ve stavebním řádu a při vyvlastnění (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, případně předložit doklad o uznání rovnocennosti vzdělání)

Bližší informace Vám poskytne:

Eva Frayerová, vedoucí oddělení změn staveb

Telefon: 220 189 806

Úplné znění oznámení o výběrovém řízení naleznete na www.praha6.cz - Úřední deska - Volná pracovní místa nebo na www.praha6.cz - Menu - Volná pracovní místa:

https://praha6.cz/kariera/kariera_299495207_72064.html

Písemnou nabídku se strukturovaným profesním životopisem je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 07. 02. 2025.

Nabídky lze doručit:

  • do podatelny Úřadu městské části Praha 6, Československé armády 601/23, Praha 6 - k rukám JUDr. Světlany Jedinákové, vedoucí odboru výstavby (uzavřenou obálku /nabídku prosím označte slovy: NEOTEVÍRAT – nabídka práce -  referent/ka agendy občanů)
  • nebo na e-mail: sjedinakova@praha6.cz  (E-mail v předmětu prosím označte slovy:  NEOTEVÍRAT – nabídka práce – referent/ka agendy občanů)
  • či elektronicky prostřednictvím datové schránky městské části: bmzbv7c (do předmětu prosím uveďte: NEOTEVÍRAT – nabídka práce – referent/ka agendy občanů).

Místo práce: Praha 6

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 24790 - 50001 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.