Referent/referentka evidence řidičů – agenda řidičských průkazů

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici referent/referentka evidence řidičů – agenda řidičských průkazů.

Jaká bude Vaše náplň práce

  • posuzování podmínek pro udělování, odnímání, omezování, podmiňování nebo vracení řidičských oprávnění ve správním řízení
  • posuzování podmínek pro vydávání průkazů profesní způsobilosti řidiče a paměťových karet řidiče vozidel a servisních paměťových karet
  • vyřizování žádostí občanů v záležitostech registru řidičů
  • provádění změn v dokladech
  • vybírání správních poplatků
  • vedení evidencí záznamů a chodu kartoték
  • vyřizování korespondence, zapisování do protokolů
  • práce na psacích strojích

Jaké požadavky byste měl/a splňovat

  • VOŠ / SŠ s maturitní zkouškou
  • znalost zákona o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel a o změnách některých zákonů, a zákona o silničním provozu, vše v platném znění
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Word, Excel)
  • velmi dobré komunikační dovednosti
  • dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost jednání s lidmi
  • pečlivost
  • zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
  • schopnost samostatné práce
  • zvládání zátěže

Co Vám můžeme nabídnout

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 9, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
  • odchylná týdenní pracovní doba na odbavovacích přepážkách, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na odkaze:

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BW3WLVO%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BW3WLVO/UD_vyberove-rizeni_DSC_referent_evidence_ridicu-agendaRP_2440-VR20-25.pdf

Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 14. února 2025.

Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.

logo

Firma: HLAVNÍ MĚSTO PRAHA

Kontakt: Mgr. Andrea Živná

Kód: VR 20/25/Z

Místo práce: Praha 4

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.