Referent/referentka přípravy a realizace investic (4 místa)

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme 4 nové kolegy či kolegyně na pozici referent/referentka přípravy a realizace investic v odboru investičním.

Pracovní pozice je vhodná také pro absolventa/absolventku.

Jaká bude Vaše náplň práce

  • příprava projektové dokumentace
  • příprava technických podkladů pro zajišťování majetkové správy
  • shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu
  • kontrola proplácených faktur
  • zajišťování technických podkladů pro zadávání veřejných zakázek

Jaké požadavky byste měl/a splňovat

  • VŠ vzdělání Bc./VOŠ
  • zkušenosti s přípravou a realizací stavebních investic
  • orientace v projektové dokumentaci
  • znalost zákona stavebního zákona, a dalších právních předpisů souvisejících, včetně zkušeností s jejich aplikací v praxi
  • orientace v novém stavebním zákoně
  • administrativní dovednosti a znalost práce na PC (MS Office, Internet)
  • komunikační schopnosti, včetně dobrých vyjadřovacích schopností v písemném i mluveném projevu
  • schopnost samostatné práce i práce v týmu
  • aktivní přístup k práci, spolehlivost, zodpovědnost

Co Vám můžeme nabídnout

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 10, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
  • pracoviště v centru Prahy
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost využití Multisport karty
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na odkaze

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVXHRNE%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVXHRNE/UD_vyberove-rizeni_INV_referent_priprava-realizace-investic_VR6-25.pdf

Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 23. ledna 2025.

Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.

logo

Firma: HLAVNÍ MĚSTO PRAHA

Kontakt: Mgr. Gabriela Kolářová

Kód: VR 6/25/K

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.