Referent/referentka registrace podnikatelů

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Městská část Praha 6 – Úřad městské části, Československé armády 23, 160 52 Praha 6 zastoupená tajemníkem Úřadu městské části v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb. Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice

referent/referentka registrace podnikatelů

Platové zařazení: platový tarif v 10. platové třídě je stanoven ve výši od 24 790 Kč do 35 770 Kč a bude určen podle délky praxe, doby péče o dítě a doby vojenské základní (náhradní) služby, osobní příplatek může být poskytnut až do výše 35 770 Kč.

Co Vám nabídneme ještě:

  • pružnou pracovní dobu, včetně možnosti úpravy délky pracovní doby mírně sníženého pracovního úvazku
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 „sick days“
  • další dny volna Vám dáme například na zařízení osobních záležitostí, doprovod Vašeho prvňáčka v jeho první školní den aj.
  • benefity v hodnotě minimálně 40 tisíc Kč ročně (plně hrazené e-stravenky 116 Kč, roční kupón MHD na území hl. m. Prahy, eBenefit 1 000 Kč/měsíc, příspěvek na penzijní připojištění aj.)

Budete v opravdu příjemném pracovním prostředí kousek od zastávek Dejvická a Hradčanská, načerpáte zkušenosti ve veřejné správě, postaráme se o Vás při adaptaci a po zkušební době se můžeme domluvit na práci z domova případně dalších možnostech sladění práce s Vaším osobním a rodinným životem.

  • Nabídneme Vám také zajímavé možnosti vzdělávání.
  • Děti Vám pomůžeme umístit do naší dětské skupiny „Sluníčko“, která je opravdu v krásném a klidném prostředí, navíc je certifikovanou „Školkou v pohybu“.
  • Pro dny volna pro Vás máme možnost rekreace v jedné z nejkrásnějších lokalit u Slapské přehrady.

Náplň práce (příklady požadovaných prací):

  • Přijímání ohlášení živnosti a oznámení změn, rozhodování o tom, že živnostenské oprávnění ohlášením nevzniklo nebo že podnikatel nesplnil podmínky pro vznik živnostenského oprávnění.
  • Přijímání žádostí o koncesi a o změnu koncese, rozhodování o udělení a změně koncese, rozhodování o zamítnutí žádosti o koncesi.
  • Vydávání výpisů z živnostenského rejstříku.
  • Rušení živnostenských oprávnění na žádost podnikatele, přerušování provozování živnosti na žádost podnikatele.
  • Rozhodování o ustanovení odpovědného zástupce.
  • Komunikace s podnikateli.
  • Spolupráce s dalšími útvary úřadu a jinými orgány státní správy.
  • Vyměřování správních poplatků a provádění úkonů s tím spojených.
  • Vedení spisové agendy v rámci výkonu svěřené agendy.

Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.

Předpokládaný termín nástupu od 01.03.2025.

Požadované znalosti a dovednosti:

  • samostatnost, pečlivost
  • velmi dobré komunikační schopnosti, včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu v českém jazyce
  • schopnost rychle se orientovat a učit se novým věcem
  • schopnost aktivního přístupu k řešení úkolů, schopnost týmové práce
  • vítaná znalost:
    • - zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon), v platném znění
    • - zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
  • vítána úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územních samosprávných celků, a to pro výkon správních činností při správě živnostenského podnikání (povinnost složit zkoušky do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, případně předložit doklad o uznání rovnocennosti vzdělání)

Bližší informace Vám poskytne:

Mgr. Anna Palasová, vedoucí Odboru správních agend

Telefon: 220 189 750

Úplné znění oznámení o výběrovém řízení naleznete na www.praha6.cz - Úřední deska - Volná pracovní místa nebo na www.praha6.cz - Menu - Volná pracovní místa:

https://praha6.cz/kariera/kariera_299330943_72023.html

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení.

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 06.02.2025 v podatelně Úřadu městské části Praha 6, Československé armády 601/23, Praha 6. Přihlášku lze podat rovněž elektronicky prostřednictvím datové schránky městské části: bmzbv7c

Na obálku (do předmětu) prosím uveďte: NEOTEVÍRAT - výběrové řízení – referent/referentka registrace podnikatelů

Místo práce: Praha 6

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy, vhodné pro osoby ztp

Plat: 24790 - 50001 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.