Referent/referentka řízení investic

Jsme jedním z největších zaměstnavatelů v České republice, se kterým se nebojíte o svou budoucnost. Vedle toho, že pečlivě spravujeme státní agendu několika milionů klientů v oblasti sociálního pojištění, nabízíme i stabilní, zajímavou a smysluplnou práci pro naše zaměstnance po celé republice s množstvím lákavých benefitů. Zároveň jsme průkopníkem veřejné sféry v oblasti digitalizace, kde disponuje robustním IT systémem, který se neustále rozvíjí.


Baví Vás práce v oblasti hospodářské správy a investic? Do našeho týmu hledáme Referenta/referentku řízení inevstic, který/á hledá dlouhodobou spolupráci, má schopnost učit se nové věci za pochodu, a nebojí se nových výzev. Chceme přibrat do týmu člověka, který se už ve světě investic, zadávání veřejných zakázek a hospodaření s majetkem vyzná.

Máte tah na branku? Nabídka Vás zaujala, ale bojíte se, zda svou novou roli u nás zvládnete?

Není se čeho obávat, zaškolení a pomoc zorientovat se v prostředí státní správy je pro nás samozřejmostí!

Dejte nám o sobě vědět a staňte se součástí našeho týmu ČSSZ a pojďte se s námi podílet na chodu jedné z největších organizací v ČR, která poskytuje služby 9 miliónům občanů!

Co vás čeká

  • koordinace přípravy a realizace investic;
  • zpracovávání investičních záměrů;
  • příprava veřejných zakázek včetně návrhů smluv;
  • tvorba a zpracovávání podkladů pro administraci zadávacích řízení v rámci zákona o zadávání veřejných zakázek;
  • koordinace finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů;
  • zpracovávání technických posudků, organizace vypořádání majetkoprávních vztahů.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • alespoň středoškolské vzdělání ve stavebním nebo technickém směru zakončené maturitní zkouškou (vyšší stupeň vzdělání výhodou);
  • orientace v právních předpisech upravujících investiční výstavbu, zejména ve stavebním zákoně a zákoně o zadávání veřejných zakázek;
  • schopnost orientace v technické dokumentaci;
  • aktivní přístup k řešeným problémům;
  • uživatelskou znalost MS Office včetně elektronické komunikace;
  • velmi dobrý písemný i ústní projev;
  • schopnost samostatného řešení problému a vlastní iniciativu.

Výhodou bude, pokud budete umět

  • řidičské oprávnění skupiny B;

Co vám můžeme nabídnout

  • smysluplnou práci u stabilního zaměstnavatele s dlouhodobou perspektivou uplatnění;
  • odborný a osobní rozvoj;
  • možnost dalšího vzdělávání, profesního a kariérního růstu;
  • příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu;
  • možnost částečného úvazku;
  • pracovní poměr na dobu neurčitou;
  • platové zařazení ve 11. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů (25 280,- Kč – 31 170,- Kč);
  • 200 hodin dovolené za kalendářní rok (25 dní);
  • 5 dní indispozičního volna (sick days);
  • pružnou pracovní dobu s "volitelným" pátkem (pevná pracovní doba Po – St: 9-14h, Čt: 9-12h);
  • možnost ubytování;
  • příspěvek na penzijní spoření;
  • multiSport karta;
  • příspěvek na stravování.

logo

Firma: Česká správa sociálního zabezpečení

Kontakt: Aneta Pivrncová

Kód: Referent řízení investic-PP-11.PT

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 25280 - 31170 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.