Referent / referentka speciálních staveb (Stavební úřad)

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Městská část Praha 6 – Úřad městské části, Československé armády 23, 160 52 Praha 6 zastoupená tajemníkem Úřadu městské části v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb. Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje výběrové  řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice

referent/referentka speciálních staveb (Stavební úřad)

Platové zařazení: platový tarif v 10. platové třídě je stanoven ve výši od 24 790 Kč do 35 770 Kč a bude určen podle délky praxe, doby péče o dítě a doby vojenské základní (náhradní) služby, osobní příplatek může být poskytnut až do výše 35 770 Kč.

Co Vám nabídneme ještě:

  • pružnou pracovní dobu, včetně možnosti úpravy délky pracovní doby mírně sníženého pracovního úvazku
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 „sick days“
  • další dny volna Vám dáme například na zařízení osobních záležitostí, doprovod Vašeho prvňáčka v jeho první školní den aj.
  • benefity v hodnotě minimálně 40 tisíc Kč ročně (plně hrazené e-stravenky 116 Kč, roční kupón MHD na území hl. m. Prahy, eBenefit 1 000 Kč/měsíc, příspěvek na penzijní připojištění aj.)

Budete v opravdu příjemném pracovním prostředí kousek od zastávek Dejvická a Hradčanská, načerpáte zkušenosti ve veřejné správě, postaráme se o Vás při adaptaci a po zkušební době se můžeme domluvit na práci z domova případně dalších možnostech sladění práce s Vaším osobním a rodinným životem.

  • Nabídneme Vám také zajímavé možnosti vzdělávání.
  • Děti Vám pomůžeme umístit do naší dětské skupiny „Sluníčko“, která je opravdu v krásném a klidném prostředí, navíc je certifikovanou „Školkou v pohybu“.
  • Pro dny volna pro Vás máme možnost rekreace v jedné z nejkrásnějších lokalit u Slapské přehrady.

Náplň práce (příklady požadovaných prací):

  • Provádíte samostatnou rozhodovací činnost zejména dle vodního a stavebního zákona a správního řádu.
  • Koordinujete a usměrňujete výkon státní správy na úseku vodních děl a nakládání s vodami.
  • Posuzujete umisťování, provádění a odstraňování staveb, rozhodujete o změnách staveb, o předčasném užívání staveb, o povolení k užívání staveb, o nezbytných stavebních úpravách, o zabezpečovacích pracech na stavbách a o námitkách účastníků řízení.
  • Provádíte kontrolní prohlídky staveb  za účelem, který je stanoven právními předpisy, zejména za účelem ověření, zda není prováděna nepovolená stavební činnost, zda je stavba prováděna v souladu s vydanými povoleními, rovněž kontrolujete, zda-li jsou stavby užívány k povoleným účelům.
  • Řešíte havarijní případy ve vazbě na svou odbornost, nařizujete nezbytné stavební úpravy a odstranění staveb, nařizujete provedení zabezpečovacích prací
  • Provádíte konzultační a poradenskou činnost pro občany (právnické a fyzické osoby) v oboru působnosti stavebního úřadu zahrnující např. problematiku správního řádu, stavebního zákona, technických požadavků na výstavbu, územního plánu atd.
  • Provádíte šetření, případně zápisy do ISUI (RUIAN) podle zákona o centrálních registrech a souvisejících předpisů.
  • Zaučovat Vás budou zkušení zaměstnanci napříč odborem.

Požadované vzdělání:

  • vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo
  • vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo
  • střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě;
  • autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona a
  • autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství.

Požadované znalosti a dovednosti:

  • věcná znalost problematiky stavebních řízení vítána
  • velmi dobré komunikační schopnosti, včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu v českém jazyce, schopnost jednání s lidmi
  • schopnost spolupráce i samostatného rozhodování
  • uživatelská znalost práce na PC
  • řidičské oprávnění pro řízení motorových vozidel sk. B je vítáno, není však podmínkou
  • vítána úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územních samosprávných celků, a to pro výkon správních činností ve stavebním řádu a při vyvlastnění a ve vodním hospodářství (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, případně předložit doklad o uznání rovnocennosti vzdělání)

Bližší informace Vám poskytne:

Ing. Jana Emrová, vedoucí oddělení veřejné infrastruktury a staveb

Telefon: 220 189 750

Úplné znění oznámení o výběrovém řízení naleznete na www.praha6.cz - Úřední deska - Volná pracovní místa nebo na www.praha6.cz - Menu - Volná pracovní místa:

https://praha6.cz/kariera/kariera_300815929_72134.html

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení.

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 14. 02. 2025 v podatelně Úřadu městské části Praha 6, Československé armády 601/23, Praha 6. Přihlášku lze podat rovněž elektronicky prostřednictvím datové schránky městské části: bmzbv7c

Na obálku (do předmětu) prosím uveďte: NEOTEVÍRAT - výběrové řízení - referent/ka speciálních staveb

Místo práce: Praha 6

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 24790 - 50001 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.