Referentka Oddělení výkonu daní I

Charakteristika činnosti:

  • provádění daňové kontrolní činnosti se zaměřením na DPH a DPPO a silniční daň u velkých daňových subjektů,
  • zodpovědnost za věcnou a formální správnost výstupních materiálů z prováděných činností (např. za vyhotovení zpráv o daňových kontrolách, úředních záznamů, protokolů),
  • vedení jednání s daňovými subjekty, popřípadě s jinými osobami účastnými na daňovém řízení,
  • vedení části spisů daňových subjektů za oblast kontrolovaných daní,
  • provádění vyhledávací činnost v terénu,
  • podílení se na zpracovávání analýz a statistik se zaměřením na vyhledávání rizik,
  • vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí.

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,
  • základní znalost daňových zákonů v oblasti správy daní (zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád), daní z příjmů (zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů) nebo daně z přidané hodnoty (zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty),
  • znalost účetnictví výhodou,
  • analytické schopnosti a logické myšlení, komunikativnost, velmi dobrý písemný a ústní projev, schopnost argumentace,
  • schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost,
  • aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), 
  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.

Co Vám nabízíme

  • místem výkonu služby je Ústí nad Labem (pohovory se uskuteční na adrese služebního úřadu: Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7)
  • platové zařazení: platová třída 11, popř. další nárokové příplatky,
  • předpokládaný den nástupu: 1.1.2025,
  • pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsažení služebního místa na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou),
  • možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou,
  • zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,
  • stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,
  • motivační ohodnocení,
  • pružná pracovní doba,
  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice,
  • příspěvek na stravování,
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP,
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
  • letní tábor pro děti zaměstnanců,
  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,
  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
  • propracovaný vzdělávací program.

Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 29.11.2024 na e-mail: Petra.Slechtova@fs.gov.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400428 (PP)

nebo na adresu:

VŘ 400428 (PP)

Specializovaný finanční úřad

nábř. Kpt. Jaroše 1000/7

170 00 Praha 7

kontaktní osoba: Ing. Petra Šlechtová, telefon: 475 252 480.

Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky:

https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9845412

logo

Firma: Generální finanční ředitelství

Kontakt: Růžena Šenfeldová

Telefon: 220364504

Kód: 400428

Místo práce: Ústí nad Labem

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 34600 - 48400 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.