Charakteristika činnosti:
- provádění daňové kontrolní činnosti se zaměřením na DPH a DPPO a silniční daň u velkých daňových subjektů,
- zodpovědnost za věcnou a formální správnost výstupních materiálů z prováděných činností (např. za vyhotovení zpráv o daňových kontrolách, úředních záznamů, protokolů),
- vedení jednání s daňovými subjekty, popřípadě s jinými osobami účastnými na daňovém řízení,
- vedení části spisů daňových subjektů za oblast kontrolovaných daní,
- provádění vyhledávací činnost v terénu,
- podílení se na zpracovávání analýz a statistik se zaměřením na vyhledávání rizik,
- vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,
- základní znalost daňových zákonů v oblasti správy daní (zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád), daní z příjmů (zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů) nebo daně z přidané hodnoty (zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty),
- znalost účetnictví výhodou,
- analytické schopnosti a logické myšlení, komunikativnost, velmi dobrý písemný a ústní projev, schopnost argumentace,
- schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost,
- aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook),
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.
Co Vám nabízíme
- místem výkonu služby je Ústí nad Labem (pohovory se uskuteční na adrese služebního úřadu: Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7)
- platové zařazení: platová třída 11, popř. další nárokové příplatky,
- předpokládaný den nástupu: 1.1.2025,
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsažení služebního místa na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou),
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou,
- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,
- motivační ohodnocení,
- pružná pracovní doba,
- 25 dní dovolené,
- 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice,
- příspěvek na stravování,
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP,
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
- letní tábor pro děti zaměstnanců,
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program.
Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 29.11.2024 na e-mail: Petra.Slechtova@fs.gov.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400428 (PP)
nebo na adresu:
VŘ 400428 (PP)
Specializovaný finanční úřad
nábř. Kpt. Jaroše 1000/7
170 00 Praha 7
kontaktní osoba: Ing. Petra Šlechtová, telefon: 475 252 480.
Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky:
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9845412