Revizor/Revizorka v Oddělení zvláštních druhů poukazů

Jsme jedním z největších zaměstnavatelů v České republice, se kterým se nebojíte o svou budoucnost. Vedle toho, že pečlivě spravujeme státní agendu několika milionů klientů v oblasti sociálního pojištění, nabízíme i stabilní, zajímavou a smysluplnou práci pro naše zaměstnance po celé republice s množstvím lákavých benefitů. Zároveň jsme průkopníkem veřejné sféry v oblasti digitalizace, kde disponuje robustním IT systémem, který se neustále rozvíjí.


Baví Vás práce s čísly? Máte zkušenosti s účetnictvím, exekucemi nebo fakturováním? Hledáte smysluplnou práci v administrativě? Do našeho týmu hledáme Revizora/Revizorku v Oddělení zvláštních druhů poukazů, který/á hledá dlouhodobou spolupráci a nebojí se nových výzev.

Zaujala Vás tato nabídka, ale nemáte zkušenosti a chcete se všechno naučit?

Máte tah na branku a rádi se učíte nové věci?

Jsme schopni Vás všechno naučit a pomoci Vám zaučit se ve Vaší nové roli.

Dejte nám o sobě vědět a staňte se součástí našeho týmu ČSSZ - organizace v ČR, která poskytuje služby 9 miliónům občanů!

Co budete na této pozici dělat

  • komplexní zajišťování agendy vydávání osvědčenínebo potvrzení podle zvláštních zákonů v působnosti celého správního úřadu;
  • komplexní zajištění agendy vydávání potvrzení o dávkách důchodového pojištění podle zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění důchodového pojištění, zákona č. 117/95, o státní sociální podpoře a ostatních zvláštních zákonů;
  • zajištění zpracování, evidence a tisk relací pro odbor realizace exekučních srážek z dávek důchodového pojištění;
  • došetřování a řešení složitých diferenčních případů;
  • poskytování konzultací;
  • vyúčtování případu po úmrtí důchodce, včetně zajištění příslušných kroků vedoucích k vrácení částky přeplatku, tj. vydávání rozhodnutí o povinnosti vrátit přeplateknebo vyhotovení výzev k vrácení částek vyplacených bez právního důvodu, případně vyhotovení návrhů dohod o splátkách.

Co od Vás potřebujeme

  • alespoň středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou;
  • uživatelskou znalost práce na PC;
  • pečlivý přístup k práci;
  • spolehlivost, samostatnost a dobré komunikační schopnosti;
  • ochotu učit se nové věci;
  • trestní bezúhonnost;
  • znalost agendy se nepředpokládá, rádi Vás do všeho zaučíme (vhodné i pro absolventy).

Co vám můžeme nabídnout

  • smysluplnou práci u stabilního zaměstnavatele,
  • příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu,
  • služební poměr na dobu neurčitou (na dobu neurčitou se změní po vykonání úřednické zkoušky);
  • platové zařazení v 9. platové třídě podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., v platném znění (21 710 Kč - 31 820 Kč);
  • přes 7 týdnů placeného volna ročně (25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna/sick days, 5 dnů studijního volna, 1 den k zařízení osobních záležitostí a další);
  • pružnou pracovní dobu s "volitelným" pátkem (pevná pracovní doba Po – St: 9-14h, Čt: 9-12h);
  • možnost ubytování;
  • příspěvek na penzijní spoření;
  • multiSport karta;
  • příspěvek na stravování.

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy

Plat: 21710 - 31820 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.