SALES SPECIALIST (40-55.000 Kč)

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Máte již nějaké zkušenosti s obchodem? Chtěli byste se rozvíjet v prodejních dovednostech, komunikaci a být součástí něčeho velkého? Domluvíte se bez problému anglicky?

Pak neváhejte a zašlete nám Váš životopis v anglickém jazyce.

Pro rostoucí společnost Too Good To Go bojující proti plýtvání jídla hledáme nové posily do pražského týmu na pozici

SALES SPECIALIST (40-55.000 Kč)

O firmě

Too Good To Go je dánská společnost založená v roce 2016, která bojuje proti plýtvání potravinami. Platformu jsme spustili v červnu 2024 a rychle se rozrůstáme v Praze a Brně. Působíme v 19 zemích, máme přes 100 milionů uživatelů a spolupracujeme s více než 170 tisíci podniky. Jsme certifikovaná B-Corp společnost.

Náplň práce

  • Aktivní oslovování potenciálních partnerů prostřednictvím telefonátů, e-mailů a osobních schůzek.
  • Představování výhod platformy Too Good To Go místním restauracím, kavárnám a pekárnám.
  • Budování dlouhodobých obchodních vztahů s partnery.
  • Vytváření nadšení pro Too Good To Go mezi místními podniky.
  • Spolupráce v rámci týmu, sdílení zkušeností a osvědčených postupů.
  • Být součástí rozvoje a úspěšné expanze Too Good To Go na českém trhu.

Nabízíme

  • Zajímavou fixní mzdu s pravidelnými neomezenými bonusy
  • Flexibilní pracovní dobu (hybridní pracovní model)
  • 25 dní dovolené + 5 sick days
  • 1 den volna k dobrovolnickým účelům
  • 4 týdny navíc k rodičovské dovolené
  • Firemní neomezenou SIM kartu (i k osobním účelům)
  • Firemní iPhone a MacBook (dle preferencí i Android)
  • Vybavenou kancelář na Národní třídě s přístupem 24/7, posilovnou a střešní terasou
  • Občerstvení na pracovišti každý den
  • Měsíční kupon na nákup Dobrovaků
  • Příspěvek na elektřinu a internet
  • Příspěvek na dopravu
  • Místo výkonu práce: Praha
  • Forma spolupráce: Práce na hlavní pracovní poměr
  • Datum nástupu: IHNED/dle domluvy

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání (maturita výhodou)
  • Zkušenosti z obdobné pozice výhodou
  • Komunikativní znalost anglického jazyka výhodou
  • Proaktivnost a samostatnost
  • Komunikační schopnosti
  • Týmového ducha

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Bc. Magdalena Kosorinová

Telefon: +420 778407766

Kód: 62148

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.