SAMOSTATNÁ PERSONALISTKA (45-55.000 Kč)

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Máte již zkušenosti v rámci HR administrativy? Vyznáte se v pracovněprávních předpisech a související legislativě? Měli jste na starosti agendu více jak 200 zaměstnanců?

Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět!

Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu na pozici

SAMOSTATNÁ PERSONALISTKA (45-55.000 Kč)

Náplň práce

  • Zajištění administrativy spojené s chodem HR a mzdového oddělení, včetně vedení dokumentace, správy dat a archivace relevantních informací.
  • Zpracování a správa personální agendy společnosti, zahrnující evidence zaměstnanců, pracovní smlouvy, docházku a další související dokumenty.
  • Poskytování podpory HR a mzdovému oddělení v jejich každodenních činnostech a projektech, včetně komunikace se zaměstnanci a řešení jejich dotazů.
  • Spolupráce s ostatními odděleními společnosti při provádění administrativních úkolů spojených s personální agendou a mzdovým managementem.
  • Monitorování a aktualizace personálních dat v interním systému společnosti, aby byla zajištěna přesnost a aktuálnost informací.
  • Vykonávání dalších úkolů a účast na projektech podle pokynů nadřízeného v rámci podpory a efektivního fungování HR a mzdového oddělení.

Nabízíme

  • 13.mzdu
  • 5 týdnů dovolené
  • Sick days
  • Příspěvek na Multisportkartu
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Stravenky
  • Kafeterie
  • Termín nástupu: Ihned nebo dle domluvy
  • Místo výkonu práce: Praha

Požadujeme

  • alespoň SŠ s maturitou
  • praxi na obdobné pozici
  • praktickou znalost pracovněprávních předpisů
  • uživatelskou znalost MS Office
  • komunikativnost a pracovitost
  • schopnost určit si priority

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Bc. Magdalena Kosorinová

Telefon: +420 778407766

Kód: 60541

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.