Samostatná účetní pro CZ a SK

Pro našeho klienta, společnost, která je obchodním zastoupením zahraniční rodinné výrobní společnosti, reprezentující prémiovou evropskou značku startovacích baterií, průmyslových baterií, baterií pro pohony a elektrické napájení, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Samostatná účetní pro CZ a SK.

Na starosti budete mít kompletní správu účetnictví a daňové problematiky v České republice a na Slovensku.

Vaše náplň práce:

  • kompletní vedení účetnictví společnosti v CZ a SK včetně podkladů pro mzdy (15 lidí CZ a 5 lidí SK)
  • zpracování agendy DPH včetně daňových přiznání a všech souvisejících reportů (kontrolní a souhrnné hlášení)
  • příprava podkladů pro zpracování přiznání k DPPO (znalost základní daňové legislativy)
  • zpracování měsíční a roční účetní závěrky
  • účtování přijatých a vydaných faktur
  • vedení a účtování pokladny a bankovních výpisů
  • kontrola plateb
  • účtování pravidelných položek – vyúčtování služebních cest, vyúčtování výdajů plynoucích z používání platebních karet
  • účtování ostatních hospodářských nebo účetních operací (majetek, sklad, provoz)
  • komunikace s úřady
  • příprava podkladů pro audit
  • obsluha datových schránek
  • zpracování silniční daně
  • účtování zboží, kontrola veškerých dokladů související se skladovými pohyby
  • inventarizace účtů
  • pravidelný měsíční reporting
  • práce v systému Oxaion (do pár let je v plánu přechod na SAP)
  • hledat způsoby, jak zefektivnit práci a optimalizovat procesy

Očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
  • minimálně 3 roky zkušenosti na vyšší účetní pozici
  • znalost účetnictví a daňových zákonů
  • anglický nebo německý jazyk na pokročilé úrovni pro komunikaci s rakouskou centrálou
  • dobrou znalost práce na PC (MS Office)
  • zkušenosti se SW Oxaion velkou výhodou, nikoliv podmínkou
  • samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
  • zodpovědnost, spolehlivý přístup k práci

Nabízíme:

  • zázemí stabilní nadnárodní společnosti s rodinnou tradicí od roku 1937
  • spolupráci na HPP
  • nástupní plat 55 000 Kč – 65 000 Kč (dle Vašich zkušeností), po kompletním zapracování možnost navýšení
  • roční bonusy
  • odborná školení a jazykové kurzy hrazené společností
  • příjemné prostředí v dobrém kolektivu
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • notebook, mobilní telefon
  • nákup firemních výrobků za výhodných podmínek
  • flexibilní pracovní dobu
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • kanceláře: Praha Uhříněves (bezproblémové a zdarma parkování přímo u kanceláře)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Požadované vzdělání

  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadovaný jazyk a jeho úroveň

  • Němčina - Mírně pokročilá
  • Angličtina - Mírně pokročilá

logo

Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Kód: 2000410472

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 55000 - 65000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.