Pro našeho klienta významnou účetní společnost se sídlem v Praze 2 hledáme vhodné uchazeče/čky.
Požadujeme: SŠ/VŠ - ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a dané legislativy, znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice min. 3 roky, zkušenost se zpracováním kompletního účetnictví, dobrou znalost práce s PC MS Office (zejména Excel), výhodou znalost účetního SW Helios nebo Pohoda, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, komunikativnost.
Vaším hlavním úkolem bude: Samostatné zpracování účetnictví a daňové evidence pro české subjekty, účetní závěrky, reporting, účetní supervize, každodenní komunikace s klienty, aktivní účast na finančním řízení společností a v rozhodovacích procesech klientských projektů, účetní poradenství, spolupráce s daňovými poradci a auditory jednání s úřady a bankou, vedení příslušné administrativní agendy.
Nabízíme: perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, velmi příjemné prostředí, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, dobrý kolektiv, nástup ihned. R.č.: 201924