Sekretář/ka – referent/ka podatelny (doba určitá)

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici sekretář/sekretářka – referent/referentka podatelny v odboru zdravotnictví.

Úplné oznámení o výběrovém řízení naleznete na úřední desce MHMP v rubrice Volná místa a kariéra na MHMP

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVHA36I%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVHA36I/UD_volne-misto_ZDR_sekretar-referent-podatelny-0306_VM48-24.pdf

Jaká bude Vaše náplň práce

  • zajišťování administrativních a organizačních úkonů v rámci odboru
  • podávání informací občanům při vyřizování jejich záležitostí
  • vedení evidencí, zajišťování spisové služby a skartačního řízení
  • zajišťování pokladních služeb pro potřeby odboru
  • plnění úkolů hospodáře/hospodářky odboru (např. evidence docházky, zajišťování kancelářského zařízení a vybavení, inventarizace)

Jaké požadavky byste měl/a splňovat

  • vzdělání střední s maturitní zkouškou
  • zkušenosti v oblasti administrativní podpory
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, zejména Word, MS Excel, internet), schopnost pracovat s elektronickou spisovou službou a aplikacemi a programy ve svěřených agendách
  • komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • dobré organizační schopnosti
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • přesnost, spolehlivost a zodpovědný přístup

Výhodou

  • praxe ve veřejné správě
  • zkušenosti s elektronickou spisovou službou (nejlépe GINIS)
  • zkušenosti s prováděním inventarizace drobného majetku

Co Vám můžeme nabídnout

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 8, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
  • pracovní poměr na dobu určitou, do dobu mateřské/rodičovské dovolené
  • předpokládaný nástup: únor 2025
  • pružná pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
  • pracoviště v centru Prahy
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • příspěvek na bydlení
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Do výběrového řízení podává uchazeč/ka přihlášku, ve které uvede: označení výběrového řízení a název obsazované pracovní pozice, jméno, příjmení, titul, datum narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu (úplná adresa včetně PSČ).

K přihlášce připojí: strukturovaný profesní životopis v českém jazyce, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech, dovednostech a dosaženém vzdělání.

Písemné nabídky se strukturovaným profesním životopisem v českém jazyce prosím zašlete nejpozději do 22. listopadu 2024. Do předmětu zprávy uveďte: Volné místo na dobu určitou– sekretář/ka-referent/ka/ZDR/VM48/24/Z

logo

Firma: HLAVNÍ MĚSTO PRAHA

Kontakt: Mgr. Andrea Živná

Kód: VM 48/24/Z

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.