Senior IT Analytik

Česká pošta reflektuje současný poštovní trh, který se díky rychle se rozvíjejícím technologiím neustále mění, a přizpůsobuje tomuto trhu zaměření svých podnikatelských aktivit, které přinášejí nové výzvy v oblastech produktového marketingu, IT technologií, logistiky, projektového řízení apod. Odštěpný závod ICT služby je společností, která má za cíl dodávat a zajišťovat rozvoj a provoz systémů informačních a komunikačních technologií(ICT), poskytovat služby spojené s dodávkou, rozvojem a provozem ICT, koordinovat činnost a řídit kvalitu ICTslužeb a řídit infrastrukturu ICT služeb využívaných veřejnou správou.


Co vás čeká:

  • Komunikace s uživateli: Budete prvním kontaktem pro naše interní i externí uživatele, a to jak telefonicky, tak elektronicky. Vaším úkolem bude aktivně a samostatně řešit jejich dotazy.
  • Řešení složitých požadavků: Čelíte výzvám? U nás budete mít možnost řešit složité incidenty a požadavky v oblasti ICT, a tím přispět k hladkému chodu našich služeb.
  • Evidence a správa tiketů: Budete zajišťovat pečlivou evidenci a zpracování tiketů v našem evidenčním systému a sledovat stav otevřených incidentů.
  • Eskalace: Pokud narazíte na složitější problém, budete mít možnost eskalovat incidenty a požadavky na vyšší úrovně podpory.
  • Kvalita a efektivita: Vaším úkolem bude zajišťovat provoz incident managementu, abychom splnili požadovanou kvalitu, spolehlivost a efektivnost našich služeb.

Co očekáváme my:

  • Zkušenosti v oblasti IT podpory - ideálně na pozici HelpDesk analytika.
  • Výborné komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka.
  • Schopnost pracovat samostatně a řešit problémy.
  • Zkušenosti s evidenčními systémy a incident managementem.
  • Znalost ICT prostředí a technologií.
  • Troubleshooting – Schopnost rychle identifikovat problémy na straně klienta (uživatelské prostředí, nastavení prohlížeče, cache, připojení).
  • Základní znalost webové komunikace (API) – Rozpoznání problémů s požadavky, odezvami serveru nebo formátováním dat.
  • Schopnost rozpoznat problémy aplikace – Určení, zda problém souvisí s uživatelským rozhraním, prohlížečem nebo chybou aplikace, a eskalace složitějších případů.
  • Technologická všestrannost – Ochota a schopnost učit se nové nástroje a procesy v ICT.

Co nabízíme:

  • Zajímavou a dynamickou práci.
  • Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí.
  • Atraktivní zaměstnanecké benefity.
  • Týden dovolené navíc.
  • Stravenkový paušál v hodnotě 80 Kč a možnost vstoupit do programu MultiSport.
  • Příspěvek na rekreaci pro vás nebo vaše děti.
  • Zvýhodněné mobilní tarify od společnosti T-Mobile.
  • Výhody a slevy na produkty skupiny ČSOB.

Pokud jste připraveni na novou výzvu a chcete se podílet na úspěchu Balíkovny, neváhejte a zašlete nám svůj životopis! Těšíme se na vaši odpověď!

Přihlaste se ještě dnes a staňte se součástí našeho týmu!

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Požadované vzdělání

  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

logo

Firma: Česká pošta, s.p.

Kontakt: Pavlína Kozáková

Kód: 2000465544

Místo práce: Ostrava, Ústí nad Labem

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.