Zodpovědnost za lokální pobočku společnosti v České republice malého rozsahu
Samostatná a odpovědná pracovní pozice
Kanceláře v centru Prahy
Možnost práce na plný úvazek nebo na 3/4 úvazek
Náplň práce
- Interní komunikace o HR politice, postupech, zákonech, normách a předpisech souvisejících s pracovním právem
- Výběr, koordinování implementace a správa HR systému vč. školení a podpory zaměstnanců
- Tvorba a implementace HR politiky
- Administrace a koordinace mzdové agendy s externí firmou (příprava a evidence mzdových položek a benefitů, příprava a kontrola výpočtů mezd)
- Zajištění souladu s platnými pracovními předpisy a pravidly společnosti
- Příprava týdenních, měsíčních a ročních HR reportů
- Organizace školení odpovědnosti a správa těchto materiálů
- Aktivní účast na HR projektech
- Monitorování a implementace změn v souladu s novými předpisy a s politikou společnosti
- Tvorba a implementace interních předpisů, včetně pracovních předpisů
- Tvorba, plánování a kontrola ročního plánu výdajů v souvislosti s benefity
- Implementace řešení pro fondy benefitů a nezdanitelné benefity
- Tvorba a správa osobních složek a všech administrativních činností v systému
- Tvorba, příprava, archivace a audit všech potřebných HR dokumentů
- Příprava dokumentace související se zahájením, průběhem a ukončením pracovního poměru
- Evidence všech absencí zaměstnanců
- Dohled nad přípravou plánů dovolené a evidence dovolené
- Monitorování platnosti a aktualizace lékařských prohlídek, školení BOZP a dalších školení
Získáte
- Kariérní příležitost
- Dlouhodobou spolupráci
- Zázemí kanceláří v centru Prahy
- Služební telefon a notebook
- Fixní ohodnocení
- Roční bonus
- Možnost využívat anglické lekce
- MultiSport/ Edenred kartu
- Stravenkový paušál
- 5 týdnů dovolené, sick days
- Kompletní on-boarding
- Možnost pracovat občasně z domu
- Uplatnění v mezinárodní dlouhodobě působící společnosti
- Práci v perspektivním odvětví Medical Device
- Možnost rozhodovat o nastavení HR agendy
- Podporu nadřízeného
Požadavky
- Minimálně 5 let zkušeností na podobné pozici
- Znalost českého pracovního práva
- Znalost základního principu výpočtu mezd pro plánování rozpočtu
- Zkušenost s administrací HR systémů
- Znalost a přehled o povinnostech společnosti vůči veřejným institucím
- Pokročilá znalost angličtiny na úrovni minimálně B2 a vyšší
- Pokročilá znalost práce s MS Office, zejména Excel
- Vynikající mezilidské dovednosti a velký zájem pracovat s lidmi
- Bydliště v Praze či Středočeském kraji
Výhodou, nikoliv podmínkou:
- Zkušenost s implementací HR systémů
- Zkušenost s mzdovými procesy
Požadované vzdělání
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadovaný jazyk a jeho úroveň
- Angličtina - Středně pokročilá