Nabídky práce do e-mailu

Senior HR Specialist CZ

Zodpovědnost za lokální pobočku společnosti v České republice malého rozsahu

Samostatná a odpovědná pracovní pozice

Kanceláře v centru Prahy

Možnost práce na plný úvazek nebo na 3/4 úvazek

Náplň práce

  • Interní komunikace o HR politice, postupech, zákonech, normách a předpisech souvisejících s pracovním právem
  • Výběr, koordinování implementace a správa HR systému vč. školení a podpory zaměstnanců
  • Tvorba a implementace HR politiky
  • Administrace a koordinace mzdové agendy s externí firmou (příprava a evidence mzdových položek a benefitů, příprava a kontrola výpočtů mezd)
  • Zajištění souladu s platnými pracovními předpisy a pravidly společnosti
  • Příprava týdenních, měsíčních a ročních HR reportů
  • Organizace školení odpovědnosti a správa těchto materiálů
  • Aktivní účast na HR projektech
  • Monitorování a implementace změn v souladu s novými předpisy a s politikou společnosti
  • Tvorba a implementace interních předpisů, včetně pracovních předpisů
  • Tvorba, plánování a kontrola ročního plánu výdajů v souvislosti s benefity
  • Implementace řešení pro fondy benefitů a nezdanitelné benefity
  • Tvorba a správa osobních složek a všech administrativních činností v systému
  • Tvorba, příprava, archivace a audit všech potřebných HR dokumentů
  • Příprava dokumentace související se zahájením, průběhem a ukončením pracovního poměru
  • Evidence všech absencí zaměstnanců
  • Dohled nad přípravou plánů dovolené a evidence dovolené
  • Monitorování platnosti a aktualizace lékařských prohlídek, školení BOZP a dalších školení

Získáte

  • Kariérní příležitost
  • Dlouhodobou spolupráci
  • Zázemí kanceláří v centru Prahy
  • Služební telefon a notebook
  • Fixní ohodnocení
  • Roční bonus
  • Možnost využívat anglické lekce
  • MultiSport/ Edenred kartu
  • Stravenkový paušál
  • 5 týdnů dovolené, sick days
  • Kompletní on-boarding
  • Možnost pracovat občasně z domu
  • Uplatnění v mezinárodní dlouhodobě působící společnosti
  • Práci v perspektivním odvětví Medical Device
  • Možnost rozhodovat o nastavení HR agendy
  • Podporu nadřízeného

Požadavky

  • Minimálně 5 let zkušeností na podobné pozici
  • Znalost českého pracovního práva
  • Znalost základního principu výpočtu mezd pro plánování rozpočtu
  • Zkušenost s administrací HR systémů
  • Znalost a přehled o povinnostech společnosti vůči veřejným institucím
  • Pokročilá znalost angličtiny na úrovni minimálně B2 a vyšší
  • Pokročilá znalost práce s MS Office, zejména Excel
  • Vynikající mezilidské dovednosti a velký zájem pracovat s lidmi
  • Bydliště v Praze či Středočeském kraji

Výhodou, nikoliv podmínkou:

  • Zkušenost s implementací HR systémů
  • Zkušenost s mzdovými procesy

Požadované vzdělání

  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadovaný jazyk a jeho úroveň

  • Angličtina - Středně pokročilá

Kontakt

ProfesKontakt, s.r.o.
Tereza Neužilová
Telefon: 601 367 791
E-mail: neuzilova@profeskontakt.cz